دادستان آبیک خبر داد:

دستگیری دو مامور قلابی در شهرستان آبیک

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۹۶۱۹۴
دستگیری دو مامور قلابی در شهرستان آبیک
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از دستگیری و بازداشت دو مأمور قلابی پلیس امنیت عمومی و اطلاعات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اعلام این خبر گفت: دو نفر در قالب مأمور قلابی پلیس امنیت عمومی و اطلاعات که چند مورد اخاذی ناکام در شهرستان آبیک داشتند ، دستگیر و بازداشت شدند.

وی افزود: این دو مجرم که از استان‌های همجوار به شهرستان آبیک آمده بودند، اقدام آنان برای سرقت نافرجام بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: از مجرمان فندک تفنگی کشف شده که البته با آن اقدام به تهدید نکرده بودند.

احمدزاده اضافه کرد: یکی از اعمال مجرمانه این دو نفر این بوده که داخل مغازه‌ ای رفته و به صاحب مغازه آب تعارف می‌کنند اما ریالی نتوانسته بودند از صاحب مغازه پولی أخذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام دیگر مجرمان این بوده که با آژانس به جایی رفته و برگشته بودند  و پول آن را پرداخت نکرده بودند؛ راننده آژانس هم  با مشاهده  فندک تفنگی به خیال اسلحه بودن،  چیزی به آن دو نمی‌گوید.

این مسؤول اذعان کرد: از دو مجرم دستگیر شده که موفق به أخاذی نشده‌اند، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه هم کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: هر دو مجرم به لحاظ عجز در سپردن تامین صادره، در بازداشت هستند.

احمدزاده با اشاره به ادامه تحقیقات از دو مجرم مذکور توضیح داد: به مراجع انتظامی دستور داده شده که بررسی کنند آیا این دو فرد از افراد دیگری با این شیوه توانسته‌ اند أخاذی کنند و آیا اقدام به این امر کرده‌ اند.

وی افزود: در شهرستان آبیک گزارشی دال بر أخاذی  وجود نداشته و اقدام دو مجرم هنگام سرقت، نافرجام مانده است.

این مسؤول ادامه داد: برای هر یک از دو مأمور قلابی پلیس امنیت عمومی و اطلاعات  دو پرونده مستقل یکی در صلاحیت دادگاه انقلاب و دیگری در صلاحیت دادگاه کیفری دو شهرستان آبیک تشکیل شده و تحقیقات در مورد آنها همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما