"مدیر کمیته امداد شهرستان الشتر" خبرداد:

۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی الشتری

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۴:۵۶
کد خبر: ۵۹۶۴۶۶
۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی الشتری
علی اشرف جهانیان گفت: خیران الشتری طی سال ۹۵ در قالب طرح رضوان بیش از ۵۵۵ میلیون تومان به تامین مسکن نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جهانیان در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه  سال گذشته ۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی ساخت ، خریداری، تعمیر و یا ساخت آن تکمیل شده است، اظهارداشت: طی این مدت بیش از ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

وی تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد شهرستان است.

جهانیان  با بیان اینکه طرح رضوان با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، اجرا می شود، افزود: خیران الشتری طی سال ۹۵ در قالب طرح رضوان بیش از ۵۵۵ میلیون تومان به مسکن نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، عنوان  کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

جهانیان با اعلام اینکه پیش بینی می شود امسال پنج واحد مسکونی برای مددجویان شهری و ۱۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان روستایی خریداری و یا ساخته شود، خاطر نشان  کرد: برای خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری و روستایی بیش از ۲۵۰ میلیون  تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه  امروزه اهمیت و نقش مسکن در زندگی  خانواده‌ها به‌ ویژه جامعه هدف کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: هم‌اکنون یکی از مشکلات روز جامعه،  تامین مسکن و سرپناه مناسب برای هر خانواده است، خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط کمیته امداد ، بنیاد مسکن، خیران شهرستان الشتر و امدادگران این نهاد علاوه بر ارائه سایر خدمات حمایتی رسیدگی به وضعیت مسکن مددجویان  نیز در اولویت‌های کاری قرار دارد و تاکنون اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز