قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات ۴ جانبه کشوری

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۵۵۸
قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات ۴ جانبه کشوری
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور از قهرمانی تیم خراسان رضوی با درخشش موتورسواران نیشابوری در مسابقات ۴ جانبه کشوری که به میزبانی این شهرستان برگزار شد خبر داد.

مهدی صحرایی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اشاره به برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی ۴ جانبه کشوری به میزبانی نیشابور اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی پیست موتورسواری کراس نیشابور برگزار شد، ۴۸ موتورسوار از ۴ استان کشور در ۴ کلاس (۴۵٠،٢۵٠،٨۵ و سوپر کراس) به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: با درخشش موتورسواران نیشابور علی برزو زاده مقام اول کلاس ۲۵۰سی سی ، ابولفضل صادقی مقام دوم کلاس ۲۵۰ سی سی ، دانیال صادقی مقام دوم کلاس ۸۵ سی سی ، علی برزو زاده مقام اول کلاس ازاد سوپر کراس، ابولفضل صادقی مقام سوم کلاس ازاد سوپر کراس و در مجموع تیم خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور در پایان اظهار داشت : در این دوره از مسابقات ۴ جانبه کشوری تیم هایی ار استان های خراسان رضوی ،جنوبی ،گلستان و سمنان شرکت داشتند که در نهایت تیم خراسان رضوی مقام اول ، خراسان جنوبی مقام دوم و سمنان مقام سوم را کسب کردند.

 

نظر شما