سرپرست تیم ملی والیبال ایران :

والیبال ایران در مسابقات انتخابی جهانی با رقبای قدری مواجه است

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۶۵۸۰
والیبال ایران در مسابقات انتخابی جهانی با رقبای قدری مواجه است
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات والیبال انتخابی بزرگسالان جهان، تیم ملی والیبال ایران با رقبای قدری مواجه خواهد شد.

به گزارش برنا،امیر خوش خبر بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال انتخابی بزرگسالان جهان با تیم‌های چین، کره جنوبی، قطر و قزاقستان رقابت خواهند داشت.

وی افزود: در مسابقات آسیایی اندونزی مشخص شد که تیم‌های حریف ایران قدر بوده و از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران تأکید کرد: با این وجود تیم ایران نیز از آمادگی مطلوبی مواجه است و با توجه به تمرینات صورت گرفته حضور مقتدرانه‌ای در بازی‌ها خواهد داشت.

خوش خبر اولین بازی ایران را در مقابل کره جنوبی رأس ساعت ۱۸ در روز ۲۰ مردادماه عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تیم والیبال ایران با شرایط مطلوبی در این بازی حضور یابد.

وی افزود:  تیم ایران با هدف انجام تمرینات چند روز قبل از مسابقات در اردبیل حاضر شده و هر روز رأس ساعت ۱۷ تمرین خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران متذکر شد:  تعداد بازیکنان حاضر در اردو ۱۵ نفر است اما تا روز برگزاری مسابقات یک نفر حذف خواهد شد.

خوش خبر با یادآوری میزبانی مطلوب مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در سالن رضازاده این رقابت‌ها با پیروزی تیم ملی والیبال ایران خاتمه یابد.

 

نظر شما