رئوفی در آئین معارفه سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

انجام اقدامات مناسب با وجود کمبود اعتبارات توسط معاونت عمرانی استانداری هرمزگان

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۹۶۷۵۵
انجام اقدامات مناسب با وجود کمبود اعتبارات توسط معاونت عمرانی استانداری هرمزگان
رئوفی گفت:در شرایطی آقای شیرخانلو سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی را پذیرفت که استان با کسری شدید اعتبارات عمرانی در حوزه های مختلف روبرو بود و با وجود مشکلات فراوان مالی هماهنگی امور عمرانی استان را پیش برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در آئین تودیع عباس شیرخانلو معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و معارفه رضا مدرس سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با قدردانی از زحمات عباس شیرخانلو در سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عنوان کرد: آقای شیرخانلو از نیروهای پیشکسوت استان هستند که در رده های مختلف مشغول انجام وظیفه بوده اند.

وی با اشاره به خدمات معاون سابق هماهنگی امورعمرانی استانداری در طی 28 سال اخیر خاطرنشان کرد: آقای شیرخانلو از مدیرانی هستند که 28 سال از در بخش های گوناگون اجرایی استان  از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری و بخش های مختلف استانداری مشغول به خدمت بوده اند.

رئوفی افزود: در شرایطی آقای شیرخانلو سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی را پذیرفت که استان با کسری شدید اعتبارات عمرانی در حوزه های مختلف روبرو بود و با وجود مشکلات  فراوان مالی هماهنگی امور عمرانی  استان را پیش برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه با تبریک انتصاب رضا مدرس به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، خاطرنشان کرد: ایشان از نیروهای توانمند و متخصص حوزه عمرانی استان هستند که سکاندار معاونت هاهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان شده اند و امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشند.

عباس شیرخانلو معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از حسن اعتماد و حمایت های استاندار هرمزگان در دوره حضور در سمت معاون عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: با حمایت های استاندار محترم و تلاش های مدیران معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان شاهد توفیقات بسیار خوبی در استان با وجود کمبود اعتبارات بودیم.

وی در ادامه در اشاره ای کوتاه به مهترین اقدمات صورت پذیرفته در طول دوره مدیریتش در استانداری خاطرنشان کرد: اقدمات کارگروه امور زیربنایی استان جهت تسریع جذب سرمایه گذاری ها یکی از مهمترین اقدمات در دوره مسئولیت بنده در استانداری هرمزگان بوده است که دستاوردهای بسیار خوبی برای استان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های بنده به سرانجام رساندن طرح تفصیلی شهر بندرعباس بوده است که با پیگیری های صورت پذیرفته بخش مهمی از این طرح به سرانجام رسیده که نیازمند رفع موانع مالی جهت تکمیل و عملیاتی شدن برای جلوگیری از تغییر کاربری های غیر اصولی در سطح شهر است.

شیرخانلو گفت: همچنین در حوزه های عمران شهری و عمران روستایی در طول این دوره شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم که امیدواریم این روند ادامه یابد.

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: صیانت از حریم 60متری ساحل بندرعباس از دیگر اقدمات در طول این دوره مدیریت بود و اقدمات قانونی و مناسبی جهت صیانت از حریم 60 متری دریا صورت پذیرفت.

رضا مدرس سرپرست جدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این جلسه با قدردانی از حسن اعتماد استاندار هرمزگان، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بیان داشته اند کشور نیازمند خلق مدیریت جدید است و ما  نیز باید در مسیر خلق مدیریت جدید برای تحقق اهداف دولت در استان هرمزگان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه عمرانی و به سرانجام رساندن پروژه ها، خاطرنشان کرد: حوزه عمرانی نیازمند راهکارها ، روش های نوین و خلق منابع جدید جهت تصریح در تکمیل پروژه ها این بخش است.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه اقتصادی هرمزگان درسطح ملی و منطقه ای، بیان داشت: استان هرمزگان یکی از پنج استان برتر کشور در حوزه اقتصادی است و  اقداماتی که در حوزه عمرانی صورت می پذیرید باید متناسب  با جایگاه ملی و منطقه ای استان صورت پذیرید.

در پایان این جلسه که با حضور منصور یساسی منفرد مدیرکل دفتر استاندار هرمزگان و مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان برگزار شد، حکم رضا مدرس به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری توسط علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به وی اعطا و از زحمات عباس شیرخانلو قدردانی بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز