رئیس هیات انجمن های ورزش خراسان رضوی:

تعامل نزدیک با شهرستان ها رویکرد اصلی من خواهد بود

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۴:۳۴:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۷۷۷
تعامل نزدیک با شهرستان ها رویکرد اصلی من خواهد بود
رئیس هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت:تعامل نزدیک با شهرستان های خراسان رضوی از رویکرد های اصلی من در هیأت استان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن قهرمانی با اشاره به انتخابش به عنوان رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان،اظهار کرد:از اعتمادی که کمیته ها،اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان به من کردند تقدیر و قدردانی می کنم.

وی افزود:تعامل نزدیک با شهرستان های خراسان رضوی از رویکرد های اصلی من در هیأت استان خواهد بود و با نگاه به این موضوع بنا داریم بحث استعدادیابی در شهرستان های استان با توجه به گستردگی رشته های موجود در هیأت انجام دهیم.

رئیس هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه در روزهای اخیر دو رشته ورزشی رزمی سخت به هیأت انجمن های ورزشی اضافه شده است نیاز است بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم تعامل خوبی با مجموعه های رزمی برقرار کنیم.

قهرمانی تصریح کرد:در بخش اسپانسرینگ هیأت استان در سال گذشته حدود ۴۵۰ میلیون از بخش خصوصی اعتبار دریافت کرد ،به عنوان مثال باشگاه پارک تندرستی ۲۴۰ میلیون تومان هزینه به تیم راگبی استان به عنوان نماینده راگبی ایران و تیم ملی هزینه اختصاص داد که جای دارد از این مجموعه تقدیر کنم، امیدواریم در سال جاری مشارکت بهتر اسپانسر و حامیان مالی را داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم در سال جاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان مشهد حمایت های خود را از مجموعه هیأت استان داشته باشند تا بتوانیم موفقیت های بسیاری کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز