رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی:

امیدواریم حمایت دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم از ورزش کشور ادامه یابد

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۸:۲۳
کد خبر: ۵۹۶۷۸۲
امیدواریم حمایت دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم از ورزش کشور ادامه یابد
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه هر انجمن ما یک فدراسیون است گفت:دولت یازدهم رسیدگی خوبی به حوزه ورزش کشور کرد و از لحاظ روانی به ورزشکاران رسیدگی مناسبی داشت که امیدواریم در دولت دوازدهم این حمایت ادامه داشته باشد و به ورزش نگاه بهتری صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد علیپور در مجمع انتخاب رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد،اظهار کرد:فدراسیون انجمن های ورزشی متشکل از ۱۸ انجمن و ۴۷ رشته ورزشی است.

وی افزود:این ۱۸ انجمن به تنهایی هرکدام یک فدراسیون هستند،۱۰ رشته ما از رشته های مسابقات المپیک،بازی های آسیایی و داخل سالن است.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی عنوان کرد:ورزش های هوایی،آبی و ساحلی نمونه ای از رشته های ما است،هرکدام از این رشته ها دنیای متفاوتی نسبت به رشته های دیگر دارد،لذا این موضوع در هیأت های استان های ما هم وجود دارد.

علیپور با اشاره به اینکه ۲۰۰ برنامه ورزشی سال گذشته در کشور برگزار کردیم،عنوان کرد:هیأت انجمن های ورزشی یک هیأت پرکاری است،لذا فدراسیون به انجمن های خود استقلال کاری داده چراکه هر انجمن ما یک فدراسیون است.

وی خاطرنشان کرد:فدراسیون انجمن های ورزشی از انجمن های خود حمایت و نظارت می کند اما هیچ وقت در فعالیت های آنان به صورت مستقیم از لحاظ فنی دخالت نمی کنیم،ما می گوییم که هر انجمن باید بر روی پای خود بایستد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی تصریح کرد:بسیاری از انجمن های ورزشی ما در سطح کشور عناوین بین المللی کسب کرده اند و رتبه های بسیار خوبی هم در سطح بین الملل به خود اختصاص داده اند.

علیپور با بیان اینکه حوزه ورزش همیشه برای سرمایه گزاری جا دارد، بیان کرد:به همین منظور هم دولت ها در حوزه ورزش نقش آفرین هستند،دولت یازدهم رسیدگی خوبی به حوزه ورزش کشور کرد و از لحاظ روانی به ورزشکاران رسیدگی مناسبی داشت، با مشکلات اعتباری که دولت داشت در حوزه ورزش خوشبختانه اعتبارات با تخصیص خوب پرداخت شد.

وی ادامه داد:امیدواریم در دولت دوازدهم این حمایت ادامه داشته باشد و به ورزش نگاه بهتری صورت بگیرد،باید گفت عرصه ورزش پر از فایده است.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ابراز کرد:در سال آینده بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را پیش رو داریم، همچنین در شهریور ماه بازی های آسیایی داخل سالن برگزار می شود که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب به فدراسیون ها بتوانیم کاروان های موفقی را روانه این رقابت ها کنیم.

علیپور با ارایه آماری از هیأت های انجمن های ورزشی در کشور افزود: ۱۸۰۰ هیأت ،انجمن و کمیته در سراسر کشور داریم و جمعیت بزرگی را به خود اختصاص داده ایم.

وی در پایان با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:استان خراسان رضوی پتانسیل خوبی دارد و همواره در چند رشته ورزشی ما حرف هایی برای گفتن داشته است و می تواند بهتر از این عمل کند،امیدوارم با انتخاب آقای قهرمانی به عنوان رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان که فردی بسیار علاقمند و با انگیزه هستند،از این به بعد این حرکت و تلاش را با همکاری شما بهتر و سازنده تر ببینیم و قهرمان های بیشتری را از این خطه کشور آماده کنیم و تحویل جامعه ورزش کشور بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز