با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده:

دستگیری ۹۸ قاچاقچی در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۶۷۹۴
دستگیری ۹۸ قاچاقچی در هرمزگان
سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری 98 قاچاقچی با کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی در انجام طرح پاکسازی نقاط آلود طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیز اله ملکی" گفت: ماموران ادازه مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده در 48 ساعت گذشته موفق شدند 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش ماموران در مدت یاد شده 407 هزار و 441 نخ سیگار، 6 هزار و 477 مترپارچه، 300 کیلو چای، پنج دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 683 دستگاه لوازم خانگی، دو هزارو 691 دستگاه لوازم خودرویی، 23 هزار لیتر سوخت،سه هزار و 265 عدد لوازم آرایشی،41 تن برنج، 12هزار ثوب البسه ، 9 رأس احشام قاچاق و ... کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در 48 ساعت گذشته 55 میلیارد و 915 میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا یک باند قاچاق کالا منهدم و 98 متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 117 پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد هشت پرونده بالای 100 میلیون تومان و 109 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی قاچاق را برای استان و کشور خطر بزرگ امنیتی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه های مسئول باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز