فرماندار شمیرانات در گرامیداشت روز خبرنگار و شورای روابط عمومی استان:

نقش خبرنگاران، رسانه ها و روابط عمومی ها قابل تحسین است

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۵:۵۷
کد خبر: ۵۹۶۸۴۴
نقش خبرنگاران، رسانه ها و روابط عمومی ها قابل تحسین است
خانمحمدی گفت، نقش رسانه‌ها در بسترسازی جامعه و تنظیم رفتار مسئولان و مردم قابل تحسین است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، فرماندار شمیرانات در دومین نشست شورای روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران که در سالن آمفی تاتر اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، با اعلام این مطلب افزود: روز خبرنگار، روز گران سنگی در تقویم و روزشمار سالانه ماست. اگر معتقدیم که عملکرد و اقداماتی در حوزه اجرایی، فرهنگی، ورزشی، امنیتی، سیاسی و عمرانی صورت می گیرد، اگر اعتقاد داریم جامعه هدف و مخاطب که چیزی نیست جز مردم، جامعه بسیار گرانسنگی است، اگر معتقدیم همه خدمات برای مردم است و باید جایگاه ویژه ای برای تبیین خدمات و انعکاس به جامعه مخاطب در نظر گرفت، آنگاه به نقش خبرنگاران، رسانه ها و روابط عمومی ها بیشتر پی خواهیم برد .

خانمحمدی ادامه داد: نقش ممتاز خبرنگاران و روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد ها و از سوی دیگر انعکاس نظرات و نقد و پیشنهادات مردم، به مسئولان در همه عرصه ها کمک خواهد کرد تا درست تصمیم گیری کنند و با درک نیاز فرهنگی مردم، تصمیم گیری بایسته نمایند و این، نشانگر نقش ارزشمند اهل رسانه است .
فرماندار شمیرانات با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد که باید در شکل گیری حوزه نرم افزای و سخت افزاری کوشا بوده و افزود: امروز شاهد هستیم که چگونه جلسات مهمی همچون مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب مردم ایران، چگونه بلافاصله در سطح جهان منعکس می شود، لذا باید بدانیم در کجا ایستاده ایم، کجا هستیم و همه چیز با استفاده از شیوه های نو آور به خوبی رصد می شود. بی شک ارتباط بین مردم و شیوه های حکومتی در آستانه تشکیل دولت دوازدهم، برون رفت مطلوب تری را باعث می شود و رئیس جمهور موفق، مجرب و فرهیخته ما، پویایی بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت .
 
وی از نیاز جامعه ما به نشاط، سلامتی و تندرستی گفت و افزود: جامعه ما نیاز دارد که روح سالم در جسم سالم را تداعی کند و شادابی را در همه سنین و مراحل داشته باشد. باید سبک ورزش را جدی تر بگیریم؛ هم در بعد همگانی و هم پهلوانی و هم قهرمانی .
خانمحمدی به حمایت گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و وزیر جدید ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: با حمایت این عزیزان از شمیرانات، قادر خواهیم بود بیش از گذشته، اقدامات بایسته ای را رقم بزنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان شمیرانات با اشاره به نظم، تلاش و مدیریت خوب نامنی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، در پایان از گل محمدی دعوت کرد تا در جلسه آتی شورای ورزش شهرستان شمیرانات حضور یابد تا امسال با توجه به امکانات شهرستان و برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد عملکرد و اقدامات بهتری در سطح منطقه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز