رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت:

زمان شناسی ، صداقت، اخلاق مداری از ویژگی های خبرنگاران استان است

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۷۲۱۰
زمان شناسی ، صداقت، اخلاق مداری از ویژگی های خبرنگاران استان است
علیرضا حسنی با تبریک فرار رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاران را طلایه داران جبهه اگاهی و وجدان بیدار جامعه دانست و اظهار داشت: این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تلاش های بی دریغ خبرنگارانی که برای پویایی و ارتقای جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نقش رسانه ها در شفاف سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ، قابل انکار است گفت: خبرنگاران بهترین  ناظران جامعه  هستند

وی با تاکید بر نقش  رسانه ها در سلامت فرهنگی و فکری جامعه؛ استیفای حقوق مردم و آگاه‌سازی شهروندان   و نیز مقابله با انحراف و بدبینی افکار عمومی  امری اثبات شده است تصریح کرد:  جامعه بدون خبرنگار پویایی و زندگی خود را از دست خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت استفاده از بستر رسانه ها  برای فرهنگ سازی و اگاهی جامعه از ناهنجاری ها  و افزایش مشارکت شهروندی را مورد تاکید قرار داد  و گفت: مسئولان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند .

وی زمان شناسی و صداقت ؛ اخلاق مداری را از ویژگی های خبرنگاران استان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها با انعکاس  اخبار و مشکلات مردم و بیان خواسته های همگانی  ؛ سبب ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی  می شوند  و ارتباط بین مسئولان و شهروندان را تحکیم می بخشند.

    رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در پایان با تشکر از زحمات ارزشمند خبرنگاران در انعکاس  اخبار این سازمان     و نیز ز حمات و پشتبانی  آنها  در نهادینه سازی امور فرهنگی  که مدنظر این سازمان است افزود: ،امید است  با تعامل و مشارکت بیش از پیش  رسانه ها این سازمان بتواند در فرهنگ سازی و  ارتقای فرهنگ  جامعه در زمینه های مختلف  موفق عمل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز