منتخب مردم قزوین:

شورای جدید نگاه ویژه ای به رسانه ها خواهد داشت

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۹:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۶۵۶
شورای جدید نگاه ویژه ای به رسانه ها خواهد داشت
منتخب مردم قزوین در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین از نگاه ویژه این شورا به خبرنگاران و اصحاب رسانه در دوره جدید فعالیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهدی عبدالرزاقی منتخب مردم قزوین در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین که به همراه تنی چند از اعضای این شورا به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری برنا حاضرشده بود ضمن تبریک این روز به عوامل این خبرگزاری گفت: خبرنگاران وظیفه آگاهی بخشی به مردم را برعهده دارند و به همین دلیل هم در شورای پنجم نگاه ویژه ای به رسانه ها خواهد شد.

عبدالرزاقی افزود: قلم و فکر و اندیشه اصحاب رسانه باید در راه توسعه و زندگی بهتر مردم قزوین بکار گرفته شود تا شاهد قزوینی آباد و توسعه یافته باشیم.

وی با اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران اذعان کرد: شاهد مظلومیت خبرنگاران در سوریه و ... بودیم و این قشر با تحمل همه سختی ها و حداقل درآمد نهایت سعی خود را در راستای اطلاع رسانی می کنند که ستودنی است.

این عضو جدید شورای شهر قزوین با ارج نهادن به زحمات اهالی رسانه خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانیم در راستای پاسداشت مجاهدت های خبرنگاران و تلاش بی وقفه آنها حمایت خود را از این افراد دریغ نکنیم.

عبدالرزاقی با تاکید بر کارآمدی خبرگزاری برنا ادامه داد: خبرگزاری برنا توانسته با پوشش حداکثری اخبار در اسرع وقت راهگشای مسوولان در مسائل و موضوعات مختلف باشد که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

عبدارزاقی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز