معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

آگاهی، آسیب های اجتماعی را به حداقل می رساند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۷۸۲۶
آگاهی، آسیب های اجتماعی را به حداقل می رساند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این که آنچه امروز به آن نیاز داریم آگاهی است، گفت: اگر آگاهی باشد آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد که این رسالت بر عهده مطبوعات و اهالی رسانه است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، هادی پژوهش جهرمی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شیراز با اشاره به این که نبض حیات اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استان فارس در دست کسانی است که قلم در دست می گیرند، می آموزند و آگاهی می دهند، تاکید کرد: اگر آگاه باشیم می توانیم به کمال مسائل رفاهی برسیم و امنیت خوبی خواهیم داشت.
وی با بیان این که امروز فضای مجازی، زمینه لازم برای تبادل اطلاعات را فراهم کرده است، اظهار داشت: اشکالی که در این زمینه وجود دارد این است که گاهی افراد از وادی صداقت دور می شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس فضای مجازی را تیغ دو لبه دانست که هم می سازد و هم خراب می کند و ادامه داد: برای ترمیم این مسئله اهالی رسانه نقش دارند و باید بنویسند و نقد کنند؛ اما صادقانه.
پژوهش با اشاره به این که فارس استانی بزرگ و پهناور بوده و ظرفیت های بزرگی در خود دارد، گفت: این استان دارای قدمت تاریخی بوده و نیاز به فکر، اندیشه و کار دارد.
وی با بیان این که این استان بخشی از ایران بزرگ است و برای این که فراتر از وضعیت امروز باشیم نیاز به آگاهی بخشی داریم که همیشه جاری و ساری باشد، افزود: این وظیفه بر عهده صاحبان قلم است که قلم را شناخته و حرمتش را پاس می دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر این که باید اخلاق را سرفصل و در راس همه امور قرار دهیم، افزود: مدیری که از دست خبرنگار فرار می کند و به مردم اطلاعات نمی دهد، مدیری آشنا نیست، خودش را باور ندارد و خادم مردم نمی داند.
پژوهش جهرمی تصریح کرد: مدیران باید درها را به روی خبرنگاران باز کنند؛ زیرا امروز در دنیای انفجار اطلاعات به سر می بریم.
وی با بیان این که در دولت آقای دکتر روحانی، گردش آزاد اطلاعات دنبال شده است، اظهار داشت: دلیلی ندارد مدیری در استان فارس بخواهد در زمینه تبادل اطلاعات کوتاهی کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز