فرماندار آستارا:

از ظرفیت هنر نمایش باید در تحولات اجتماعی استفاده کرد

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۹۱۳
از ظرفیت هنر نمایش باید در تحولات اجتماعی استفاده کرد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: باید از هنر نمایش در تحولات اجتماعی به نحو شایسته ای استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در حاشیه دیدن نمایش گل های شمعدانی در سینما دریای آستارا افزود: هرچند که امروز با رشد تکنولوژی های ارتباطی و تنوع در هنرهای تصویر و نمایش، هنوز هنر نمایشی از جایگاه خاصی در نزد مردم برخوردار است.

وی ادامه داد: تلاش کنیم تا با حفظ سرمایه‌های اجتماعی تولید شده در حوزه هنر نمایش از این فرصت برای القای آموزه های اجتماعی بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: هنر نمایش در آستارا دارای ریشه است و از قدمت برخوردار است و هنرمندان صاحب نامی در این شهرستان حضور دارند که از سرمایه‌های کشور و استان محسوب می شوند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بسترهای حمایتی لازم از هنرمندان و هنر نمایش در شهرستان فراهم شود و مردم با هنر نمایش میانه بیشتری داشته باشند.

فرماندار آستارا همچنین خواستار دقت لازم در متن، اجرا و کارگردانی نمایش ها برای استفاده از مفاهیم و ارزش های اجتماعی به مخاطبین شد.

نمایش گل های شمعدانی کاری از گروه نمایشی طلوع به کارگردانی مصطفی صالحی و نویسندگی محمد یعقوبی با بازیگری سعید سعیدی، الناز سیف الهیان، آیناز موسوی، نازنین پوربهرام، علیرضا پیرزاده و دنیا  زرجو برای شرکت در جشنواره آماده می شود.

فرماندار آستارا همچنین با حضور در جنگ شادی شادی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی آستارا در بلوار سفیر امید به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی خبرنگار فعال در این شهرستان تقدیر کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز