فرماندار اسدآباد مطرح کرد:

انتظار اصلی ما از اعضای شورای شهر پنجم پرهیز از اختلاف و تفرقه است

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۹۷۹۶۸
انتظار اصلی ما از اعضای شورای شهر پنجم پرهیز از اختلاف و تفرقه است
فرماندار شهرستان اسدآباد ضمن ارائه پیشنهاداتی در زمینه مدیریت شهر اسدآباد، ابراز امیدواری کرد اعضای‌شورای پنجم‌شهر اسدآباد با پرهیز از اختلاف و تفرقه و کنار گذاشتن عقاید و سلایق شخصی، به اولویت­‌های مشترکی در مورد اداره شهر اسدآباد دست یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،حسین افشاری با اشاره به اتمام مسئولیت شهردار کنونی گفت: از آنجایی که دوره  شهردار کنونی شهر اسدآباد به پایان رسیده است بهتر آن است تا درمورد وظایف و مسئولیت‌­های آتی شهردار آینده صحبت کنیم.

وی بیان کرد: همانگونه که اعضای منتخب شورای شهر پنجم نیز یادآور شدند، شهردار آینده شهر اسدآباد موظف است برنامه هایی در خصوص درآمدهای پایدار برای شهر اسدآباد داشته باشد و این برنامه ها عملیاتی، کاربردی و قابل اجرا باشند.

افشاری گفت: اختلاف نظرهایی که در گذشته بین اعضای شورای شهر اسدآباد وجود داشت باعث تاثیرات منفی بر روی عملکرد شهردار شده و به همین جهت ترسیم اهداف مشترک در عین وجود اختلاف سلیقه در بین اعضای شورای شهر جدید ضروری است.

فرماندار اسدآباد با برشمردن نقاط قوت شهردار پیشین گفت: پروژه خوبی که در دوره شهردار پیشین کلید خورد بحث احداث جاده سلامت بود که طرح و جایگاه مناسبی دارا بود اما متاسفانه این طرح نیمه کاره رها شده و امید است به پایان رساندن آن در اولویت کاری شهردار جدید قرار گیرد.

او افزود: از آنجایی که حدود 55 درصد جمعیت شهرستان اسدآباد در خود شهر  ساکن هستند، وجود پارک، شهربازی، فضای سبز و مبلمان شهری مناسب برای شهروندان و نیز جذب گردشگر، امری ضروری و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دلیل نیمه کاره ماندن پروژه های شهرداری در مسائل شهری گفت: نبود درآمد کافی برای رسیدگی به مسائل شهری و همچنین عدم مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری از مهمترین دلایل عدم رسیدگی مناسب به زیرساخت­های شهری هستند.

حسین افشاری همچنین بیان کرد: امید است پروژه های احداث کارخانه آسفالت که در عین درآمدزایی برای شهرداری، نیازهای جاری شهر را برطرف خواهد کرد  و ایجاد معاینه فنی خودرو که از دوره های پیشین نیمه کاره مانده اند، در دوره جدید به اتمام و بهره برداری برسند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به مهمترین ضعف شهرداری در دوره قبل تصریح کرد: به علت نبود بودجه کافی، عملکرد شهرداری در دوره پیشین به جمع­آوری و دفع زباله ها خلاصه شده و عدم توجه به ایجاد درآمدهای پایدار، امکان نیل به عملکرد مثبت  را از شهرداری گرفته بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز