مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قزوین در برنا:

خبرگزاری برنا در پوشش اخبار ورزش قزوین پیشتاز است

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۲:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۰۷۶
خبرگزاری برنا در پوشش اخبار ورزش قزوین پیشتاز است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: خبرگزاری برنا منتسب به وزارت ورزش و جوانان با اطلاع رسانی مناسب خود در زمینه انعکاس رویدادهای ورزشی پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید میرعزیزی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قزوین که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری برنا حاضر شده بود با تاکید بر جایگاه ویژه خبرگزاری برنا اذعان کرد: این خبرگزاری توانسته در پوشش به موقع اخبار و رویدادهای ورزش قزوین عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهد و پیشتاز اطلاع رسانی در این خصوص بشمار می رود.

 میرعزیزی ادامه داد: امروزه نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم از وقایع و اتفاقات مختلف برکسی پوشیده نیست و در این بین خبرگزاری برنا در حوزه ورزش عملکرد درخشانی داشته است.

وی از این خبرگزاری به عنوان بازوی توانمند اداره کل یاد کرد و گفت: خبرگزاری برنا همواره همراه و همگام با اداره کل ورزش و جوانان گام برداشته و همکاری خوبی با روبط عمومی این اداره کل جهت انعکاس سریع و به موقع اخبار داشته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قزوین در خاتمه ضمن تبریک روز خبرنگار برای دست اندرکاران خبرگزاری برنا آرزوی توفیق کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز