با برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی؛

هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی قزوین شروع بکار کرد

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۸۳۰۵
هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی قزوین شروع بکار کرد
پس از برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی و تائید صحت آرا هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی قزوین رسما شروع بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی بطور همزمان در سراسر کشور و 17تن به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره جدید در قزوین انتخاب و پس از برگزاری نخستین نشست هیأت مدیره با حضور اعضا و دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به عنوان  میهمان ویژه رسما کار خود را آغاز کردند.

دکتر مسعود رضایی معاون درمان دانشگاه و جانشین رییس ستاد برگزاری انتخابات اولین سخنران این نشست بود که گزارشی از فرایند دو ماهه برگزاری انتخابات ارایه از تمام دست اندرکاران برگزاری هفتمین دوره انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در سخنان کوتاهی با قدردانی از هیأت مدیره قدیم و آرزوی توفیق برای هیأت مدیره جدید، استمرار روندی که سازمان نظام پزشکی در پیش گرفته است را مهم و با ارزش دانست و خواستار تداوم همین روند با مدیریت جدید شد.

دکتر مهرام در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جایگاه اجتماعی پزشک گفت: پزشک در جامعه یک عزت اجتماعی دارد که نباید اجازه دهیم این عزت خدشه دار شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان سخنان خود به نقش حاکمیتی سازمان اشاره و اظهار کرد: تشکلی به نام نظام پزشکی؛ مرجعی برای حاکمیت است و توقع و انتظارات را باید تعدیل کنیم و اجازه بدهیم سازمان، حکمیت خودش را داشته باشد.

در ادامه این نشست با اهدای لوح سپاس به دکتر محمد حسن شلویری، رییس سابق هیأت مدیره نظام پزشکی از خدمات چهار ساله هیأت مدیره تقدیر و تشکر شد.

 هیأت مدیره جدید در اولین نشست خود برای انتخاب رییس هیأت مدیره و دیگر سمت های پیش بینی شده در آیین نامه سازمان نظام پزشکی تصمیم گیری می کند.

 

نظر شما