معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

معلمان قزوینی در جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشیدند

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵:۰۹
کد خبر: ۵۹۸۳۶۴
معلمان قزوینی در جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشیدند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از درخشش معلمان قزوینی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مریم حق وردی و صغری مظلوم معلمان قزوینی توانستند در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور ، رتبه اول و سوم کشوری را کسب نمایند.

طاهرخانی اظهارکرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری امسال در استان قزوین برگزار شد و 15نفر از معلمان در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: از تعداد کل شرکت کنندگان در این جشنواره ، 6 اثر برتر از استان به دبیرخانه کشوری ارسال گردید و مرحله کشوری جشنواره به میزبانی اردبیل و با شرکت  ۱۷۷ اثر از سراسر کشور برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: امسال در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری در سطح کشوری، مریم حق وردی دبیر درس ریاضی دبیرستان حضرت سکینه روستای بشر در تدریس درس ریاضی و صغری مظلوم دبیر درس مطالعات اجتماعی دبیرستان نرگس روستای ارکن کرد در تدریس درس مطالعات اجتماعی به ترتیب رتبه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

طاهرخانی تصریح کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور هرساله با هدف ایجاد انگیزه در معلمان عشایری، ترغیب و تشویق آنها به استفاده از روش های نوین تدریس برگزار می شود که امسال شاهد کسب دو رتبه کشوری از سوی دبیران مدارس عشایری استان قزوین بودیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: این جشنواره هر ساله به میزبانی یکی از ۲۳ استان دارای آموزش و پرورش عشایر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز