در محمودآباد برگزار می شود؛

چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه و بتن

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۸۵۴۵
چهارمین دوره مسابقات ملّی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملی بتن در شهریور ماه امسال به میزبانی شهر محمودآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ احسان شعبانزاده، رئیس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد، در مصاحبه با خبرنگار برنا در محمودآباد گفت: این دوره از رقابت ها هرساله با شرکت تیم های مختلفی از سراسر دانشگاه های کشور و باحضور اساتید و مدرسین خبره کشور در زمینه  تکنولوژی نوین بتن از تاریخ 20 لغایت 22 شهریور ماه سال جاری به میزبانی مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.

  وی در تشریح ساز و کار این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات شرکت گنندگان مجاز هستند با استفاده از متریال ماکارونی و چسب، سازه هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.

شعبانزاده افزود: این مسابقات در دو رشته مهندسی سازه و بتن و پنج گرایش راندمانی، سنگین دهانه 45 سانتی متری، سازه فشاری، زیبایی، بتن سبک با مشارکت بیش از 80 تیم از دانشگاه های مختلف سراسر کشور برگزار خواهد شد.

احسان شعبانزاده مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد پیوند و ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ترویج و آموزش کار گروهی در بین دانشجویان عنوان کرد و افزود : آشنایی دانشجویان با سازه های فضایی، تحلیل سازه های پل و کار با نرم افزارهایی SAP از دیگر اهدافی است که در برگزاری این مسابقات ملی دنبال می کنیم.

photo_2017-08-10_11-37-13

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز