استاندار هرمزگان در همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع):

کوشش جوانان مسجدی با انگیزه در راستای توسعه کشور

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰:۳۶
کد خبر: ۵۹۸۷۱۱
کوشش جوانان مسجدی با انگیزه در راستای توسعه کشور
جادری گفت:جوانان انقلابی و ولایی باید در کنار هم بکوشند تا در راستای توجه و برنامه ششم توسعه بکوشند و این از ضروریات است که باید مد نظر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع) که در سالن همایش غدیر قم برگزار شد، عنوان کرد: امسال در آذرماه اجلاس سراسری نماز را در استان هرمزگان برگزار می کنیم تا از برکات نماز و این اجلاس، نمازمان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

وی گفت: هر سال کنگره امام سجاد(ع) را در هرمزگان برگزار می کنیم که این افتخار است و سال گذشته هم اجلاس پیرغلامان را داشتیم که فضای معنوی را ایجاد کرد.

استاندار هرمزگان افزود: معتقدم که ما هنوز به آن مرحله ای که توصیه شده نرسیده ایم، باید تلاش های بیشتری انجام دهیم و ببینیم که در جامعه چقدر به امر نماز اهتمام وجود دارد.

جادری تصریح کرد: شاخص هایی که برای کشورهای اسلامی بیان شده را باید آسیب شناسی کرد و بر اساس آن پیش برویم. در بحث آسیب های اجتماعی مشکلات بسیاری داریم و باید مسئولان باید با تلاش های گسترده ای در ارتقا این آمارها بکوشند.

وی گفت: باید از این اجلاس ها به سمتی برویم که بتوانیم آثار نماز و آثار همایش ها را در زندگی های مردم گسترش داده تا لمس کنند.

وی تصریح کرد: همه ما مسئول هستیم و در زمینه مسائل نماز و گسترش مباحث معنوی باید بکوشیم و کسی نمی تواند منکر مسئولیت خود شود.

استاندار هرمزگان گفت: جوانان انقلابی و ولایی باید در کنار هم بکوشند تا در راستای توجه و برنامه ششم توسعه بکوشند و این از ضروریات است که باید مد نظر باشد.

جادری گفت: جوانان انقلابی و مسجدی باید با انگیزه در راستای توسعه کشور بکوشند و باید به کمک دولت جمهوری اسلامی بیایند و در راستای توسعه نظام بکوشند.

وی با اشاره به اهمیت تولید ایده و فکر گفت: جوانان باید در این عرصه بکوشند و با تولید فکر و اندیشه در راستای توسعه کشور تلاش داشته باشند.

همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع) در سالن همایش غدیر قم با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، حجت الاسلام ارباب سلیمانی مسئول دبیرخانه ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از پوستر حق امام جماعت که در رساله الحقوق امام سجاد(ع) آمده است، رونمایی شد.

نظر شما