با صدور پیامی؛

استاندار قزوین روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۰۵۰
استاندار قزوین روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت
استاندار قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۱مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با رسیدن ۲۱مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فریدون همتی استاندار قزوین در قالب پیامی این روز را به همه فعالان عرصه صنعت علی الخصوص متولیان و تلاشگران صنایع کوچک تبریک و تهنیت گفت.

در پیام استاندار قزوین آمده است: خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر توفیق عنایت کرد تا در بیست و یکم مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک با شما و همراهتان باشم.

پر واضح است که نقش بی بدیل شما صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در وضعیت حساس کنونی جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند در خودکفایی کشور و رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی و اشتغال پایدار جوانان نقش کلیدی و اصلی داشته باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران حوزه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی استان، تقارن این روز خجسته را با شروع کار دولت تدبیر و امید به فال نیک گرفته و از آن به عنوان روز تجدید میثاق و پیمان دولت با جهادگران عرصه کار، تلاش و سازندگی تولید و صنعت نام برده و خود را مکلف به همراهی و حمایت از صنایع می دانم و به کلیه دستگاههای اجرایی اقتصادی و خدمات رسان استان ابلاغ می کنم که در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت باشند.

توفیق روز افزون شما را در راستای سرافرازی ایران اسلامی از خداوند سبحان خواستارم.

دکترفریدون همتی

استاندار قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز