گل محمدی در جلسه ستاد برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت:

تهران میزبان متفاوتی برای مسابقات ورزشی کارکنان دولت خواهد بود

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۵:۱۵
کد خبر: ۵۹۹۸۳۲
تهران میزبان متفاوتی برای مسابقات ورزشی کارکنان دولت خواهد بود
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت سال 96، گفت: امیدوارم تهران با محوریت توسعه همگانی، افزایش نشاط، مشارکت بیشتر دستگاه ها و کاهش تشریفات، میزبانی متفاوتی را برای سال96 برای این رقابتها رقم بزند.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، در سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت سال 96، گل محمدی گفت: امیدوارم تهران با محوریت توسعه همگانی، افزایش نشاط، مشارکت بیشتر دستگاه ها و کاهش تشریفات، میزبانی متفاوتی را برای سال96 برای این رقابتها رقم بزند.

 
در این جلسه که با حضور مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، معاونین اداره کل و اعضاء اجرائی ستاد، امروز یکشنبه در اداره کل ورزش جوانان برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه قصد داریم خاطره خوبی برای همکاران دولتی خود در دستگاه های مختلف کشور به جا بگذاریم، گفت: با برنامه ریزی، دقت نظر و با پختگی کامل برنامه های اجرایی را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم میزبانی مسابقات در شان تهران انجام شود.
وی ادامه داد: طوری عمل کنیم که این رقابتها نشاط آوری داشته و نباید به سمتی برود که مشغولیت ذهنی و روانی باشد.
 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: بیشترین هدف، مشارکت دستگاه هاست، تشریفات کمتر شود و به جای آن دستگاه ها را بیشتر در این رقابتها مشارکت دهیم. در برنامه ریزی ها و امور اجرایی، دستگاه های دیگر را هم مشارکت دهید و اگر امکانات برگزاری این مسابقات را دارند، بعنوان یک ظرفیت از آنها استفاده شود.
گل محمدی ادامه داد: با این کلیات و با علم به اینکه نواقص تبدیل به قوت ها شود، اعتقاد دارم قادر به میزبانی خوب و شایسته ای خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر اعضاء، مهران سرپرست دبیر اجرائی گزارشی از روند اجرائی دبیرخانه این رقابتها و برنامه زمان بندی مراسم افتتاحیه را ارائه کرد.
در این جلسه احکام اعضاء اصلی ستاد توسط مدیر کل ابلاغ گردید.
 

 

نظر شما