مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز به صورت جدی مهیا می شود

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۰۱۶۸
زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز به صورت جدی مهیا می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز به صورت جدی مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آمل؛ سیدمصطفی موسوی امروز در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه با تملیک بانک ها موافقت نمی کنیم، اظهار داشت: در شرکت شهرک های صنعتی کمیته ای با عضویت بانک های عامل، سازمان صنعت و معدن تشکیل شد تا واحد ها به چرخه تولید برگردند.

وی افزود: مهم‌ترین هدف ما کاهش قیمت تمام شده تولید برای واحدهاست تا تمایلی برای احیای تولید باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: احیا و برگرداندن واحدها به چرخه تولید یکی از اقدامات اثرگذار بوده است و تاکنون  102 واحد تولید به چرخه تولید برگشت.

موسوی با بیان اینکه در سال گذشته، واحدهای صنعتی در شهرک دریافتی خوبی داشتند، اظهار کرد: 101 واحد در شهرک‌های صنعتی تسهیلات دریافت کردند و به این واحدها 170 میلیارد تومان تسیهلات پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پیگیری پرداخت تسهیلات در سال 96 خبر داد و گفت: کمیته چهار نفره در مازندران تشکیل شده و به صورت جدی زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز مهیا می شود.

وی افزود: سهمیه مازندران در سال گذشته 470 میلیارد تومان بود و این تسهیلات در اختیار واحدهای متقاضی قرار گرفت.

موسوی اظهار کرد: 39 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مشغول فعالیت هستند و 6 تصفیه خانه ساخته شد و اهتمام در بحث تصفیه‌خانه وجود دارد و تصفیه‌خانه تشبندان با 70 درصد در دست ساخت است و مطالعه بر روی سه تصفیه‌خانه دیگر انجام شده است و به زودی عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه تجهیز تمامی شهرک‌های صنعتی و نواحی به احداث تصفیه‌خانه در دستو کار قرار دارد، افزود:  در شهرک‌هایی که تصفیه خانه نداریم، واحدها باید نسبت به ساماندهی پساب اقدام کنند و با واحدهای متخلف مماشات نداریم.

وی ادامه داد: 2 هزار و 505 قرارداد در شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران وجود دارد که در حال ساخت‌وساز هستند و از بین این واحدها هزار و 696 واحد به بهره‌برداری رسیدند.

موسوی در پایان گفت: در  14شهرک صنعتی مازندران سرمایه گذار خارجی ورود پیدا کرد و تاکنون 185 میلیون دلار صادرات از محل صنایع کوچک ایجاد شد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۷-۵۸

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۷-۴۳

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۷-۲۱

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۷-۴۷

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۷-۵۲

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۸-۴۲

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۹-۰۱

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۴_۱۸-۴۹-۰۵

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز