فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم در قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۹:۴۸
کد خبر: ۶۰۰۴۵۲
کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم در قزوین
فرمانده انتظامی قزوین از کشف 39کیلوگرم ماده مخدر تریاک و دستگیری سه متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی قزوین اظهار کرد: با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مقدار 39کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از یکی از استان های همجوار به استان قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از کسب خبر از زمان انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان از طریق یک دستگاه خودرو، در قالب چند تیم عملیاتی در محور های مواصلاتی جهت شناسایی و دستگیری آنان مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه این ماموران با همکاری پلیس بویین زهرا پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند خاطرنشان کرد: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی "ریو" حامل موادمخدر در ورودی بویین زهرا شده و آن را متوقف کردند.

سردار محمودی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 39کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر و پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز