در سیل اخیر استان رخ داد ؛

خسارت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی به بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی خراسان شمالی

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۸:۴۹
کد خبر: ۶۰۰۵۹۰
خسارت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی به بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی خراسان شمالی
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از خسارت ۱۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی سیل به تاسیات زیربنایی و بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ حسین عظیمی با بیان این خبر و با اشاره به سیل اخیر استان افزود: بارش شدید باران و سیل در ۶ شهرستان استان بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است که جمع کل خسارت وارد شده در بخش کشاورزی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در بخش تاسیسات زیر بنایی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

عظیمی بیشترین خسارت وارده ناشی از سیل اخیر را مربوط به شهرستان های بجنورد و راز جرگلان دانست و گفت: میزان خسارت در شهرستان راز جرگلان در بخش کشاورزی بالغ بر ۱۴۲ میلیون تومان و  در بخش تاسیسات زیر بنایی ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و در شهرستان بجنورد نیز در دو بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی به ترتیب بالغ بر ۶۰۰ و ۵۱۵ میلیون تومان می باشد.

وی مجموع خسارت وارده در شهرستان فاروج را بالغ بر ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان خسارت در بخش کشاورزی این شهرستان ۵ میلیارد تومان و در بخش تاسیسات زیر بنایی نیز ۱۶۹میلیون تومان برآورد شده است و بنابراین فاروج سومین شهرستان آسیب دیده در سیل اخیر استان است.

عظیمی تصریح کرد: مجموع خسارات وارده در دو بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی شهرستان های اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم به ترتیب ۹۷۶، ۶۶۸، ۱۱۰ و ۵۵ میلیون تومان می باشد.

گفتنی است سیل اخیر که در ۶ شهرستان فاروج، شیروان، بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و اسفراین استان رخ داد موجب شد تا به محصولات کشاورزی، باغات و تاسیسات زیربنایی خساراتی وارد شود که متاسفانه یک نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز