به منظور برنامه ریزی اربعین در سال ۹۶;

جانشین ستاد عتبات عالیات کشور با استاندار ایلام دیدار کرد

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۱۰۳۳
جانشین ستاد عتبات عالیات کشور با استاندار  ایلام دیدار کرد
استانداری ایلام در این دیداربا تاکید بر همکاری ستاد عتبات عالیات با استانداری از واگذاری کمیته اسکان و تغذیه زائران به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام مروارید اظهار داشت: امیدواریم با نقش‌آفرینی ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد به حداقل رسیدن برخی مشکلات باشیم. 
استاندار ایلام با بیان اینکه ساماندهی موکب‌ها کار بزرگی است که به ستاد بازسازی عتبات واگذارشده است، خاطرنشان کرد: کمک لازم به برای ایجاد تأسیسات لازم در مرز مهران انجام خواهد شد و هماهنگی‌های خوبی با کشور عراق در این زمینه انجام گرفته است.
جانشین ستاد عتبات عالیات کل کشور در ادامه در این دیدار گفت: مرز مهران و استان ایلام مرز اول تردد زائران است و جذابیت خاص خود را دارد. 
وی اظهار کرد: امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات مسئول کمیته اسکان و تغذیه زائران اربعین است و هدف اصلی این دیدار ایجاد هماهنگی‌های بیشتر با استان ایلام در موضوع اسکان و تغذیه شرکت کنندگان در همایش بزرگ اربعین است. 
سردار شوشتری بابیان اینکه تلاش ما خدمات بیشتر و بهتر با برنامه منسجم و دقیق نسبت به سال‌های گذشته به زائران اربعین است، گفت: هرچند مرز خسروی هم در حال آمادگی برای همایش اربعین است اما مرز مهران و استان ایلام به عنوان مرز اول تردد زائران جذابیت خاص خود را دارد. 
جانشین ستاد عتبات عالیات کل کشور با تأکید بر اینکه تلاش جدی داریم مشکلات سر راه زائران برطرف شود و با آسوده‌خاطری بیشتری تردد کنند ، تصریح کرد: هماهنگی لازم با کشور عراق برای اسکان و تغذیه صورت گرفته و جلسات در داخل و خارج مرز با مسئولان تا اربعین ادامه دارد. 
وی ادامه داد: استانداری ایلام در سال‌های گذشته کمک‌های خوبی در راستای سهولت تردد زائران انجام داده که جای تشکر و تقدیر دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز