رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین خبر داد:

کشف ۲۵کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۸:۴۹
کد خبر: ۶۰۱۳۲۵
کشف ۲۵کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 25یکیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر دو سوداگر مرگ در استان قزوین دستگیر و مقدار 25کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از آنان کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی از استان تهران مقادیری مواد مخدر را جهت فروش به استان قزوین انتقال می دهد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند افزود: ماموران موفق به شناسایی خودروی پراید حامل موادمخدر در ورودی بویین زهرا شدند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن مقدار 25کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

وی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز