استاندار لرستان درکارگروه اشتغال شهرستان دلفان:

باید به آزادگان سرافراز توجه ویژه شود/سفر هیئت های سرمایه گذاری به دلفان در هفته آینده

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۵:۴۸
کد خبر: ۶۰۱۳۶۸
باید به آزادگان سرافراز توجه ویژه شود/سفر هیئت های سرمایه گذاری به دلفان در هفته آینده
هوشنگ بازوند گفت: باید براساس رویکردهای اقتصاد مقاومتی، کمک کنیم اقتصادمان به اقتصاد مردمی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، "بازوند" صبح امروز پنجشنبه در کارگروه  تولید اشتغال استان که در شهرستان دلفان برگزار شده بود با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و طلب از مدیران برای سرکشی به آزادگان استان اظهار کرد: باید به آزادگان سرافراز توجه ویژه شود.

وی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه پیشین دلفان، وآرزوی توفیق برای  حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه ی جدید شهرستان، افزود: قطعا مثلث همدل نماینده، فرماندار و امام‌جمعه منجر به حل مشکلات این شهرستان می‌شود.

 بازوند با بیان اینکه دولت به تنهایی امکان حل مشکل بیکاری را ندارد ، تصریح کرد: باید براساس رویکردهای اقتصاد مقاومتی، کمک کنیم اقتصادمان به اقتصاد مردمی تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید در اقتصادمان برون‌گرا باشیم چرا که یکی از مصادیق برون گرایی اقتصاد برای شهرستان دلفان قرار گرفتن قطعه ده کریدور مرز بازرگان به بندر امام است و باید در ردیف اعتبارات فایننس قرار گیرد و این از تکالیف راه و شهرسازی است .

بازوند خاطر نشان کرد: با عنایت  شخص وزیر کشور ، شهرستان دلفان به عنوان پایلوت محرومیت‌زدایی انتخاب شده و  هیئت‌های سرمایه‎گذاری هفته آینده به این شهرستان سفر می‎کنند.

وی عنوان کرد: همه وظیفه داریم از فرصت بزرگ قرارگاه خاتم الانبیا(ع)و حضور مغتنم سردار عبدالهی برای توسعه شهرستان و استان استفاده کنیم.

بازوندادامه داد: امروز هم صندوق کار آفرینی و هم پست بانک تسهیلات بسیار خوبی آماده پرداخت برای محرومیت زدایی در دلفان دارند و باید مدیران شهرستان از این فرصت استفاده کنند.

استاندارلرستان اظهار داشت: همچنان باید با ریسک‌پذیری لازم و حتی با پرداخت هزینه‌های ناگزیر ، آماده عبور از گردنه بیکاری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز