استاندار لرستان :

با افتتاح سد آبسرده بر گردشگری بروجردافزوده می شود

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۵:۰۲
کد خبر: ۶۰۱۶۱۸
با افتتاح سد آبسرده بر گردشگری بروجردافزوده می شود
استاندار لرستان گفت: بهره‎برداری از سد آبسرده ظرفیت دیگری را به پتانسیل‎های گردشگری بروجرد می‎افزاید.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،بازوند در حاشیه بازدید از سد آبسرده با اشاره به ظرفیت‎های عظیم گردشگری موجود در شهرستان بروجرد ادامه داد: بهره‎برداری از سد آبسرده ظرفیت دیگری را به پتانسیل‎های گردشگری بروجرد می‎افزاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پس از واگذاری پروژه سد آبسرده به شرکت جهاد نصر حمزه و در آغاز فعالیت این شرکت از پیمانکار خواستیم که به منظور جبران عقب ماندگی در افتتاح این سد، اجرای پروژه در سه شیفت کاری ادامه یابد که این مهم محقق شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به برنامه زمان‎بندی تعریف شده برای احداث و تکمیل پروژه سد آبسرده، در صورتی که مشکلاتمالیو اجتماعی پیش روی آن برطرف شوند، این پروژه در بهمن ماه سال 98 به بهره‎برداری می‎رسد و می‎تواند، جبرانی برای عقب‎ماندگی‎ها در احداث آن باشد.

بازوند تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان3بندی اعلام شده این پروژه در هر ماه کاری باید بین دو تا دو و نیم درصد پیشرفت کاری داشته باشد، تا در زمان وعده داده شده به بهره‎برداری برسد که با تداوم روند کنونی اجرای کار این مهم محقق می‎شود.

وی تصریح کرد: البته ما نیز باید با کمک نمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بستر را برای حل مشکلات احتمالی پیش روی این پروژه عظیم فراهم کنیم، همچنین فرماندار بروجرد باید مشکلات اجتماعی این پروژه را در دستور کار قرار داده و نسبت به رفع آنها اقدام کند.

استاندار لرستان اظهار کرد: در این راستا باید اراضی قرار گرفته در پروژه که نیازمند تملک هستند، تعیین تکلیف شوند و کار با سرعت قابل قبولی به پیش رود.

بازوند حل و فصل مسائل اجتماعی پیش روی پروژه سد آبسرده را ضرورتی انکارناپذیر خواند و خاطر نشان کرد: باید نگرانی ساکنان منطقه در خصوص تملک اراضی آنها برطرف و بستر برای استفاده از اهرم همراهی و همکاری اهالی روستاهای منطقه آبسردهفراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز