سارق وسایل داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در کرج دستگیر شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۶:۲۷
کد خبر: ۶۰۱۸۶۶
سارق وسایل داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در کرج دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اعلام کرد که سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو با 27 فقره سرقت در این شهرستان به دام قانون افتاد.

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه روز شنبه درگفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بروقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی مانند دهقان ویلای کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 46 دهقان ویلا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران هنگام گشت زنی در مناطقی که جرم به وقوع پیوسته بود به مرد جوانی که در حال باز کردن درب یک دستگاه خودروی پراید بود مشکوک شدند و پس از تحت نظر قرار دادن متهم محرز شد که وی در حال سرقت تجهیزات داخل خودرو است .

وی گفت : ماموران با رعایت تمام جوانب حفاظتی وارد عمل شده و متهم را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فیروزخواه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه ماموران به جرم خود مبنی بر 27 فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا ، بلوار حدادی و سه راه رجایی شهر اعتراف کرد اظهار داشت : سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در خاتمه عدم رعایت نکات ایمنی را زمینه ساز بسیاری از جرایم از جمله سرقت داخل خودرو دانست و گفت:شهروندان می توانند در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک ، بلافاصله موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 به ماموران اطلاع دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز