با حضور فرماندار آستارا و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گیلان؛

۴ طرح تولیدی و خدماتی در آستارا به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۰۲۲۹۳
۴ طرح تولیدی و خدماتی در آستارا به بهره برداری رسید
با حضور فرماندار آستارا و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ۴ طرح تولیدی و خدماتی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ "یونس رنجکش" فرماندار آستارا در مراسم بهره برداری از این طرح ها ضمن تشکر از صندوق کارآفرینی امید گیلان در ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایجاد این مشاغل گفت: نقش این صندوق در زمینه ایجاد مشاغل های کوچک بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: آستارا دارای قابلیت های بسیاری در زمینه خدمات گردشگری و تجاری است و به واسطه برخورداری از مواهب طبیعی و موقعیت گردشگر پذیر بودن دارای بازار هدف مناسبی است که باید تلاش کرد تا متناسب با این بازار کالا و خدمات مورد علاقه و ذائقه مشتریان تولید و عرضه کرد.

وی ادامه داد: اقتصاد این شهرستان با کسب و کارهای کوچک بهتر رونق می‌گیرد و باید تلاش کنیم تا با توجه به ظرفیت‌های موجود و با آموزش متقاضیان فضای کارآفرینی در شهرستان فراهم شود.

وی خلاقیت و نوآوری را از عناصر مهم در ایجاد مشاغل و پایداری مشاغلی عنوان کرد که نقش مهمی در توسعه کارآفرینی دارند.

رنجکش ضمن تشکر از کارآفرینان شهرستان پویایی و تحرک بیشتر دستگاه اجرایی برای حمایت از تلاش گران این عرصه تاکید کرد.

"محمدرضا شیخ الاسلامی" مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گیلان که در مراسم افتتاح این طرح ها حضور داشت، اظهار کرد: برای راه‌اندازی این کسب و کارهای کوچک مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل صندوق تحصیلات ارزان قیمت در اختیار این افراد قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از حضور و حمایت فرماندار آستارا در مراسم افتتاح این طرح ها اظهار داشت: تلاش می‌کنیم سهم شهرستان آستارا را در ایجاد و حمایت از طرح های اشتغالزا در آینده افزایش دهیم.

طرح های افتتاح شده شامل کارگاه تولیدی لوله و اتصالات روح پاک، شرکت تعاونی پوشاک ساینا، کارگاه تولید پوشاک محسنی و آموزشگاه علمی آزاد کنکور سلام بودند.

 

نظر شما