نماینده مجلس:

رای بالای وزیر دفاع نشان از توجه به مساله دفاعی کشور است

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۵:۵۶
کد خبر: ۶۰۲۴۲۲
رای بالای وزیر دفاع نشان از توجه به مساله دفاعی کشور است
عضو فراکسیون امید تاکید کرد: رای بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح نشان از توجه نمایندگان به مسائل دفاعی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی کاظمی باباحیدری گفت : امیر حاتمی بالاترین رای اعتماد مجلس را برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کسب کرد تا مجلس بر توان دفاعی کشور تاکید کرده باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزرای اطلاعات و کشور نیز آرای بالایی را به دست آوردند و این نشان می دهد که مسائل دفاعی و امنیتی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته وی، رای نیاوردن وزیر نیرو در مجلس شورای اسلامی جنبه های مختلفی دارد و با توجه به مساله مهم آب، این وزیر پیشنهادی نتوانست با ارائه برنامه های خود نظر نمایندگان را به خود جلب کند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با آرزوی توفیق برای وزرایی که وارد کابینه دولت دوازدهم شدند، تاکید کرد: وزرایی که رای نمایندگان را بدست آوردند، باید بتوانند به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

به گفته وی، یکی از مهمترین مشکلات کشور بیکاری است و دولت باید با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت همه وزارتخانه ها این مساله را برطرف کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای موافق 16 وزیر دولت دوازدهم را راهی پاستور کردند، اما حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو نتوانست رای موافق نمایندگان را اخذ کند.

برای وزارتخانه های نیرو وعلوم تا زمانی که رییس جمهوری وزیری را به مجلس پیشنهاد کند، سرپرست تعیین خواهد شد.

براساس این گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مجموع 288 آراء، 261 رای موافق، 10 رای مخالف و 13 رای ممتنع کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز