معاون استاندار همدان خبر داد :

مدیران استان باید عملکرد دولت را در قالب آمار منعکس کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۷:۲۶
کد خبر: ۶۰۲۴۳۱
مدیران استان باید عملکرد دولت را در قالب آمار منعکس کنند
معاون استاندار همدان گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس خدمات صورت گرفته به مردم است و باید اقدامات انجام شده در قالب آمار و ارقام توسط مدیران استان همدان اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛  محمدابراهیم الهی تبار پیش از ظهر یکشنبه در ستاد بزرگداشت هفته دولت با بیان اینکه مسئولان باید با استفاده از ظرفیت این هفته و بهره گیری از امکانات، ارتباط خوبی بین مردم و دولت ایجاد کنند، عنوان کرد: باید با تولید اطلاعات آماری و ارائه آن، زمینه مقایسه و ارزیابی خدمات صورت گرفته در دستگاه های اجرایی و نهادها برای مخاطبان و مردم فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: آمار و اطلاعات باید پایه و مبنای درستی داشته باشد تا مردم به راحتی به مقایسه عملکردها بپردازند.

الهی تبار یکی از مولفه های اثرگذار در پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را ارائه آمار دقیق، صحیح و شفاف از خدمات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: عملکرد دولت در حوزه های مختلف توسط صاحبنظران و بزرگان حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و آنها این خدمات را تائید کردند.

وی خواستار تشکیل تیم ویژه دستگاه های اجرایی برای احصای خدمات صورت گرفته و انعکاس آن در قالب آمار و ارقام شد و عنوان کرد: فضای مجازی نقش موثری در ارتباط بین بخش های مختلف دارد و می توان از این ظرفیت برای انعکاس خدمات صورت گرفته و افزایش ارتباط بین مردم و دولتمردان بهره گرفت.

وی یاداور شد: نشست مطبوعاتی استاندار همدان در خصوص اطلاع رسانی تعداد پروژه ها و روند حضور مقامات در استان چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

الهی تبار عنوان کرد: زمان سفر  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان همدان برای افتتاح چند پروژه ملی اطلاع رسانی خواهد شد اما ممکن است این سفر همزمان با هفته دولت یا بعد از این هفته انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز