امام جمعه اردبیل:

"توجه به معیشت عمومی" در جامعه باید از اولویت‌های کاری دولت جدید باشد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۵۰۶
توجه به معیشت عمومی در جامعه باید از اولویت‌های کاری دولت جدید باشد
امام جمعه اردبیل گفت: توجه به معیشت عمومی در جامعه باید از اولویت‌های کاری دولت جدید باشد.

به گزارش برنا،آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار مسئولان ستاد مردمی و اعضای شورای مشورتی ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل اظهار داشت: "نصیحة الملوک" در دیدگاه برخی فقها و علمای دین از واجبات است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل توجه بیش از پیش به عملکرد دولت و ارائه دیدگاه‌ها در مورد برنامه‌ها و نیز نقد عملکرد دولت در این مقطع زمانی و دولت جدید را ضروری خواند و افزود: نقش فعالان سیاسی و انتخاباتی و احزاب در این باره بسیار مهم و موثر است.

وی با انتقاد از ترکیب دولت جدید روحانی در افکار عمومی و اصرار رئیس جمهور بر حضور برخی اعضای قبلی دولت در کابینه­ جدید بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های دقیق، توجه بیشتر در انتخاب مدیران دارای کارنامه مورد پذیرش مردم و توجه به معیشت عمومی در جامعه باید از اولویت‌های کاری دولت جدید باشد.

عاملی برخی حوادث اخیر در سطح استان را سبب وهن جایگاه استان در کشور دانست و تصریح کرد: نباید تردید داشت که خاستگاه این گونه وقایع ناگوار همانا عوامل مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌هاست و دولت در این باره می‌بایست دارای فکر و برنامه اساسی باشد.

در این دیدار رئیس شورای مشورتی ستاد روحانی در اردبیل نیز با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به خاطر ایجاد فرصت این دیدار اظهار کرد: هدف از این نشست هماهنگی بیش از پیش با امام جمعه اردبیل در برنامه‌های آتی استان بوده و ما آمادگی داریم تا فعالان این دو مجموعه انتخاباتی و سیاسی در پیگیری مسائل استان از طریق دولت جدید اقدام کنند.

سیدمهدی جوادی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد مردمی و شورای مشورتی ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل، به ضرورت فعالیت ستادها و مجموعه‌های مستقل مشورتی در ایام تبلیغات انتخاباتی از جمله ستادهای مردمی، حمد یا حامیان مردمی روحانی)، پیشگامان اعتدال و سازندگی، جمهور یا جبهه مردمی هواداران روحانی، اصولگرایان، تدبیر و توسعه و غیره و شوراهای مشورتی و راهبردی در استان اشاره کرد.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت انتخاباتی ستاد مردمی و شورای مشورتی ستاد روحانی در استان گفت: ستاد مستقل مردمی روحانی در استان با حکم صادره از تهران به ریاست اسلامعلی آقاجانی، از چهره‌های فرهنگی و انقلابی و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در استان و در قالب‌های ستاد مرکزی در مرکز استان و نیز 10 ستاد شهرستانی در سطح استان به فعالیت پرداخت و با نزدیک به 110 حکم صادره از سوی ریاست ستاد در استان اداره شد.

جوادی بیان کرد: شورای مشورتی ستاد روحانی در استان نیز به ریاست الماسی، نماینده پیشین مغان در مجلس شورای اسلامی و با حضور و سخنرانی وی و نیز ریاست شورا در مرکز استان در ستادها و با ورود نزدیک به 40 تن از اعضای این شورا از طریق احکام صادره از سوی ریاست شورا در استان وارد فعالیت انتخاباتی شدند.

در این نشست رئیس ستاد مردمی روحانی در استان اردبیل نیز با اشاره به اوضاع غیرقابل پذیرش استان در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی، از بزرگان و عوامل دخیل در گزینش مدیریت‌ها در استان خواست در دولت جدید روحانی بیش از پیش در گزینش مدیریت های استان دقت کنند.

اسلامعلی آقاجانی با اشاره به سوابق فعالیت سیاسی و انتخاباتی گروه‌های اصلاح طلب و میزان تاثیرگذاری آنها در توسعه استان و در مقابل نبود توجه واقع بینانه در گذشته تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود توجه عادلانه و بیش از پیش بزرگان و مسئولان استان در مدیریت‌ها به این فعالان مد نظر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز