امروز رخ داد ؛

تأکید استاندار بر حل مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های ۲ معلول

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷:۳۱
کد خبر: ۶۰۲۵۴۰
تأکید استاندار بر حل مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های ۲ معلول
مشکلات اجرایی طرح های تأمین مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های دارای ۲ معلول، در نشستی با حضور استاندار خراسان شمالی بررسی و چاره اندریشی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمدرضا صالحی در این نشست پس از استماع گزارش مسئولان انجمن خیّران مسکن ساز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و بانک مسکن مقرر کرد، کارگروهی به مسئولیت مدیرکل دفتر فنی استانداری تشکیل شود تا طی 10 روز آینده، مشکلات واحدهای درحال ساخت برای این اقشار را شناسایی و چاره جویی کنند.

محمدحسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با اشاره به تفاهم ساخت 127 واحد شهری و 105 واحد روستایی برای خانواده های دارای 2 فرزند معلول در استان خاطرنشان کرد: به جز این واحدها مقرر است 294 واحد ویژه مددجویان بهزیستی هم در گلستانشهر بجنورد، ساخته و به آنان تحویل داده شود.

در این نشست هر یک از حاضران به ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرایی واحدهای مسکن شهری و روستایی مددجویان بهزیستی پرداختند. بر اساس آمارهای ارائه شده، از واحدهای روستایی مذکور قریب 80 واحد به مالکان آن ها، تحویل داده شده است و خانواده های مددجو در آن ساکن هستند و بقیه نیز پیشرفت فیزیکی بالا دارد. 30 واحد مددجویان شهری نیز پس از مناسب سازی و تکمیل نهایی، باید به مالکان تحویل داده شود. در این نشست، مشکلات اجرایی و خسارات ناشی از زلزله در پروژه 294 واحدی گلستانشهر نیز که حدود 80 درصد پیشرفت اجرایی دارد، به طور جداگانه طرح و بررسی شد./

 

 

 

نظر شما