ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نگاه و توجه ویژه ای می طلبد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹:۴۸
کد خبر: ۶۰۲۵۴۷
ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نگاه و توجه ویژه ای می طلبد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نگاه و توجه ویژه تمام دستگاه های اجرایی متولی را می طلبد تا بتوانیم مشکلات این مناطق را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در کارگروه ارتقاء وضعیت اجتماعی ، فرهنگی و سلامت استان با توجه به تأکیدات  مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله بحث حاشیه نشینی اظهار داشت: همه ما باید در چارچوب سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای ساماندهی آسیبهای اجتماعی تلاش کنیم.

وی افزود:ارائه خدمات عمرانی به مناطق ویژه اجتماعی در اولویت قرار دارد لذا باید در تمام جلسات و کارگروه های مرتبط این موضوع مورد پیگیری و رصد قرار گیرد و نگاه مدیران نسبت به حل مشکلات مناطق حاشیه نشین نگاه عادلانه و همراه با توزیع یکسان ثروت، امکانات و خدمات باشد.

ایرانی در ادامه بیان کرد: همان طور که تمام مردم در برابر قانون حقوق یکسانی دارند لذا باید به مردم حاشیه نشین نیز خدمات برابر و یکسانی ارائه شود و نباید نسبت به مسائل بهداشتی، آموزشی و اجتماعی این افراد بی تفاوت بود.

وی تصریح کرد: این مناطق حاشیه نشین باید مورد توجه ویژه تمام دستگاههای اجرایی قرار گرفته تا شاهد تغییر و تحول محسوس در مناطق ویژه اجتماعی استان و کاهش آسیبهای اجتماعی در این مناطق باشیم.

وی بیان کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی استان، برنامه ریزی های دقیق و اجرای نقشه راه تدوین شده، می توان به حل مشکلات این مناطق سرعت بیشتری بخشید.

گفتنی است: در ادامه جلسه، فرمانداری بجنورد و اداره راه و شهرسازی به بیان آخرین اقدامات خود در بحث کمک به مناطق حاشیه نشین شهرستان بجنورد پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز