جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۵میلیاردی با چک بلامحل در قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۵:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۵۶۴
دستگیری کلاهبردار ۵میلیاردی با چک بلامحل در قزوین
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار 5میلیاردی با چک بلامحل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: فردی که با صدور چک بلامحل در قبال خرید محصولات کشاورزی و انواع لوازم از صنف های مختلف بالغ بر پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است دستگیر شد .

سرهنگ امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال شکایت 20کشاورز شهرستان بویین زهرا مبنی بر کلاهبرداری فردی به بهانه خرید محصولات کشاورزی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو و خرید اتومبیل، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس آگاهی در راستای احقاق حقوق و مطالبه شهروندان با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و با تشکیل اکیپ ویژه و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان البرز قزوین شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین مبالغ کلاهبرداری متهم از شهروندان را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: این کلاهبردار با صدور چک بلامحل اقدام به خرید محصولات جو و گندم کشاورزان، علوفه دامی، لوازم خانگی ،لاستیک خودرو و خرید اتومبیل در شهرستان بویین زهرا کرده و متواری شد که می بایست کشاورزان عزیز با توجه به فرار رسیدن فصل برداشت، محصولات کشاورزی خود را به افراد معتبر و شناخته شده بفروشند.

سرهنگ امیری در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

نظر شما