امروز رخ داد ؛

۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهوری به ساوجبلاغ اختصاص یافت

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱:۲۶
کد خبر: ۶۰۲۸۵۲
۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهوری به ساوجبلاغ اختصاص یافت
فرماندارساوجبلاغ استان البرز با اشاره به مشکل کمبود آب در مناطقی از این شهرستان گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر آبان ماه 96 رئیس جمهوری به اجرای طرح های آبرسانی این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه درنشست کارگروه سلامت وامنیت غذایی ساوجبلاغ افزود: این اعتبار برای ساخت و تکمیل تصفیه خانه آب شهرهای هشتگرد وشهرجدید هشتگرد اختصاص یافته که از محل فروش اوراق تامین خواهد شد.

وی بیان کرد که با اختصاص این اعتبار ساخت تصفیه خانه های آب 2 شهر هشتگرد و شهرجدید هشتگرد با سرعت پیش خواهد رفت.

پالیزگیرازافزایش اعتبار توازن به این شهرستان خبرداد و گفت: در این بخش 220 میلیارد ریال به ساوجبلاغ اختصاص یافته است.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکل واگذار نشدن مدیریت آب وفاضلاب برخی از روستاهای ساوجبلاغ اشاره کرد وگفت: درتعدادی از روستاهای شهرستان بنا برعلل مختلف شورا ودهیاری ها نسبت به تحویل آبفا اقدام نمی کنند و آبفای روستایی از این کار ممانعت می کند که درهرصورت باید تا پایان شهریور ماه امسال تکلیف این روستاها مشخص شود.

فرماندار ساوجبلاغ با ابراز نگرانی از جاری شدن فاضلاب در فاز 7 شهرجدید هشتگرد به زمین های اطراف کشاورزی گفت: بنا بر اولویت موضوع پیگیر هستیم تا مهار فاضلاب فاز7 با تکمیل تاسیسات مربوطه تا پایان سال جاری عملیاتی شده وتا محل تصفیه خانه هدایت شود.

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر ذبح بهداشتی دام در روز عید سعید قربان، اظهار داشت: کمیته ای برای نظارت بر ذبح در میادین این شهرستان مشخص شده است .

وی افزود: هریک از شهرداری ها موظف هستند تا حداقل یک مکان بهداشتی را در سطح شهرها درروز عید قربان اختصاص دهند و این موضوع را از طریق نصب بنر نیز اطلاع رسانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز