مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل:

اختصاص ۱۸ دستگاه خودرو به دهیاری های شهرستان نیر

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵:۰۵
کد خبر: ۶۰۳۰۷۷
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: در سه سال گذشته 18 دستگاه خودرو عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان نیر اختصاص یافت.

به گزارش برنا،اکبر طوبی روز دوشنبه در آئین تحلیف پنجمین دوره اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نیر
اشتغال روستایی را از دغدغه های مهم اداره کل امور شهری و روستایی استانداری اردبیل دانست که برای ایجاد آن تسهیلات 8 درصدی تعلق می گیرد.
وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: برای مدیریت صحیح و اصولی روستاها دوره های آموزشی به صورت مستمر برای شوراها و دهیاری ها برگزار خواهد شد.
طوبی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر شوراها انتخاب دهیار است که انتظار می رود شوراها با سعه صدر و مطالعه و تحقیق به انتخاب دهیار پرداخته و در صورت تشخیص به تغییر مدیریت دهیاری بر اساس اصل شایسته سالاری و بدور از مناسبات و سلایق شخصی و تعصبات قومی و قبیله ای این پروسه مهم را انجام دهند.
وی همچنین از افزایش سقف اعتبارات ارزش افزوده در دولت تدبیر و امید خبر داد.
فرماندار شهرستان نیر هم در این آئین شوراها را پل ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: اگر شورا به درستی به وظایف خود عمل کند شاهد توسعه ، عمران و آبادانی روستاها خواهیم بود.
مهدی احمدی با تبریک آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی روستاها افزود: گام موثری در توسعه ، عمران و آبادانی روستاها شاهد هستیم و اهالی روستا در بحث عمران و آبادانی مناطق خود گام های موثری برداشته اند.
وی درادامه از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خواست تا از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها جلوگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز