در محور طبس رخ داد ؛

یک کشته و ۱۵ زخمی در تصادف اتوبوس + ببینید

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۳۷۶
یک کشته و  ۱۵ زخمی در تصادف اتوبوس + ببینید
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی خاور در کیلومتر ۲۵ محور طبس یک کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ رضایی  گفت: صبح امروز برخورد شدید یک دستگاه خاور با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور طبس به بیرجند گزارش شد.

وی افزود: اتوبوس در مسیر شیراز به مشهد با ۴۳ مسافر و خاور از دیهوک به سمت طبس در حرکت بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این که خبرها از آمار بالای مجروحان در این حادثه حکایت دارد، گفت: نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان این‌که کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت حادثه و امدادرسانی هستند، افزود: تاکنون یک نفر در محل فوت و ۱۵ نفر مجروح و به بیمارستان اعزام شده‌اند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی یادآور شد: از وضعیت مصدومان هنوز اطلاعی در دست نیست.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی درباره این حادثه گفت: طی حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در محور طبس 46 مصدوم و یک نفر فوتی داشته‌ایم.

احمد بخشی با اشاره به تصادف اتوبوس شیراز- مشهد با یک دستگاه خاور، گفت: این حادثه ساعت 3 صبح اتفاق افتاده است. ساعت 3:10 دقیقه به نیروهای هلال‌احمر اطلاع‌رسانی و ساعت 3:24 دقیقه نیز نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند. عملیات امدادرسانی به این حادثه تا ساعت 6:48 دقیقه صبح به طول انجامید.

بخشی اظهارکرد: در این حادثه 46 نفر مصدوم و یک نفر فوتی نیز داشتیم که مصدومان این حادثه به بیمارستان مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز