معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

یک مصدوم در اثر انفجار منزل مسکونی در شهرک مهدیه قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۰۳۳۷۹
یک مصدوم در اثر انفجار منزل مسکونی در شهرک مهدیه قزوین
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مصدومیت یک نفر در اثر انفجار منزل مسکونی در شهرک مهدیه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قدیر  موسی‌ خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: نشت گاز شهری و انفجار منزل مسکونی در شهرک مهدیه قزوین حادثه آفرید.

 معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین افزود: در پی تماس مردمی با سامانه125 آتش نشانی قزوین از وقوع انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در شهرک مهدیه قزوین خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان سه  اکیپ مخصوص امداد نجات و اطفا حریق از ایستگاه های شماره چهار مینودر ، پنج پونک و هفت شهید مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3دقیقه در محل حادثه گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد در اثر انفجار به کلیه وسایل، دیوار و پنجره های این محل خسارت وارد شده و آتش سوزی در طبقه دوم این واحد مسکونی به وقوع پیوسته و شعله های آتش از پنجره های نمای ساختمان به بیرون زبانه می کشد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، نسبت به قطع جریان برق و گاز اقدام نموده و با متفرق کردن مردم از اطراف محل، صحنه حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ و با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات ویژه اطفا حریق شعله های سرکش آتش را در کمترین زمان و با حداقل خسارت ممکن مهار و در ادامه با استفاده از دستگاه توربوفن نسبت به تخلیه دود و ایمن سازی کامل محل اقدام نمودند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه تنها یک نفر خانم 21ساله از اهالی ساختمان دچار آسیب دیدگی جزئی شد که جهت بررسی های پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه گردید.

وی در خاتمه با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک ماموریت خود را به پایان رساندند.

آتش نشانی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز