دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین:

شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال است

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۵:۰۲
کد خبر: ۶۰۴۰۴۱
شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال است
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضائی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین با اعلام این خبر افزود: سیاست ها و برنامه های هفته دولت به همراه شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال  به عنوان شعار هفته به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است.

این مسوول گفت: بر این اساس سیاست ها و برنامه های هفته دولت امسال طبق برنامه چهارساله دولت در حوزه های مختلف باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: باید در این هفته شعار انتخاباتی ریاست جمهوری یعنی آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت براساس عملکرد دولت یازدهم و برنامه ها و سیاست های دولت دوازدهم برای مردم تبیین و تشریح شود.

علیرضایی همچنین گفت: در هفته دولت باید شعارهای رییس از سوی مدیران، فرمانداران و بخشداران برای مردم تبیین و تشریح شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در قزوین ادامه داد: در اجرای برنامه های هفته دولت امسال بر پاسخگویی دولت در برابر انتظارات ملت، توجه به مقوله انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه، نگاه مبتکرانه، اجرایی و خلاقانه به برنامه ها، توجه به ظرفیت های رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، مشارکت جویی از نخبگان، متخصصان، هنرمندان و انجمن های غیر دولتی و استفاده از ظرفیت رسانه ها تاکید شده است.

علیرضائی افزود: همچنین در این ابلاغیه بر استفاده از امکانات شهری و تبلیغاتی دولتی و نهاد های عمومی مثل شهرداری ها برای تبلیغ شعار هفته دولت و ارائه گزارش های مفید و موثر تاکید شده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی ستاد در هفته دولت اعضای هیات دولت به استان ها سفر خواهند کرد و لازم است برنامه ریزی لازم برای میزبانی از میهمانان ویژه صورت گیرد.

این مسوول ادامه داد:در برنامه ها و سیاست های هفته دولت امسال بر تعامل رسانه ای تاکید ویژه ای شده و لازم است مدیران دستگاه ها نشست های خبری و تورهای رسانه ای برگزار کنند و از ظرفیت رسانه های مکتوب برای انتشار ویژه نامه ها حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین بر حضور در برنامه های پرمخاطب و گفت و گو محور صدا و سیما در سفر اعضای هیات دولت به استان ها تاکید شده است و بر تشکیل شورای اداری استان، تشریح برنامه های دولت در شبکه های استانی، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها،دیدار با اقشار مختلف نخبگان و سازمان های مردمی، نشست با خبرنگاران و افتتاح و بازدید از پروژه ها نیز تاکید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز