در همایش دبیران ستادهای صیانت از حقوق شهروندی استان خوزستان؛

ستاد صیانت شرکت ملی حفاری به لحاظ فعالیت های مستمر و پیشنهاد دهنده برتر مورد تقدیر قرار گرفت

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۴:۰۱
کد خبر: ۶۰۴۲۹۲
ستاد صیانت شرکت ملی حفاری به لحاظ فعالیت های مستمر و پیشنهاد دهنده برتر مورد تقدیر قرار گرفت
در همایش آموزشی توجیهی ویژه دبیران ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان خوزستان ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در بررسی شاخص ها و به لحاظ فعالیت های مستمر و پیشنهاد دهنده برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در همایش آموزشی توجیهی ویژه دبیران ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان خوزستان که با حضور حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری و دبیران ستادهای صیانت دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در بررسی شاخص ها و به لحاظ فعالیت های مستمر و پیشنهاد دهنده برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

 در این همایش که به میزبانی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استان و با حضور کریمی کیا مدیرکل این اداره در محل استانداری برگزار شد، بالغ بر یکصد نفر از دبیران ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی، ادارات، شرکت ها و سایر مجموعه ها در استان حضور داشتند.

یکی از سخنرانان این همایش مریم اسکندری دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی،حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شرکت ملی حفاری ایران بود که در سخنان خود به تشریح اقدامات و عملکرد این ستاد در شرکت پرداخت.

وی گفت: شرکت ملی حفاری از سال 95 در این طرح بزرگ ملی مشارکت و گام های بلندی در این ارتباط برداشته است.

اسکندری افزود: گسترش و ترویج فرهنگ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در این شرکت در چارچوب وظایف و ماموریت های سازمانی یک تکلیف قانونی و شرعی است.

دبیر ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در این شرکت با اعتقاد، حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد سازمان ضمن حفظ کرامت انسانی و ارج و تکریم ارباب رجوع توانستیم با هدفمند کردن این شاخص های تعریف شده در این طرح و برنامه ریزی دقیق عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه پیشنهاداتی از جمله در موضوع برگزاری جلسات هم اندیشی، تعامل و همسویی بین دستگاه ها، انتقال تجارب و لزوم شبکه سازی بین بازرسان و فعالان طرح ارائه داد که مورد توجه قرار گرفت.

اسکندری توضیح داد: بهترین راه برای راهبری این برنامه ها ارتباط موثر و مستمر میان ذینفعان در سطوح مختلف از جمله سازمان امور اداری و استخدامی، استانداری ها و دستگاه های اجرایی حسب مورد است تا دبیران ستادها بتوانند ایده ها و عملکرد خود را با سایر همکاران در میان بگذارند و به راهکارهای جدید دست یابند.

وی تصریح کرد: حمایت مدیران ارشد و فرهنگ سازی این طرح بزرگ دو مقوله مهم در راستای اثر بخشی و اجرایی نمودن بهتر این برنامه ها خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز