در دومین روز از هفته دولت

افتتاح چهار پروژه ملی و زیربنایی در بخش برق رسانی با حضور معاون رییس جمهور و استاندار گیلان

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۸:۵۸
کد خبر: ۶۰۴۴۹۶
افتتاح چهار پروژه ملی و زیربنایی در بخش برق رسانی  با حضور معاون رییس جمهور و استاندار گیلان
در دومین روز از هفته دولت صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای در بندر انزلی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکترمحمد علی  نجفی استاندار گیلان ،مهندس کرد مدیرعامل شرکت توانیر 3پست برق 63.20 کیلوولت مسکن مهر انزلی ، سلیمانداراب و گلسار رشت و همچنین خط کابلی دو مداره 63 کیلو ولت تغذیه کننده پست 63.20 کیلو ولت گلسار رشت در مجموع به ارزش 310 میلیارد ریال در مسکن مهر بندرانزلی افتتاح شد .

گفتنی است پروژه پست 63.20 کیلو ولت مسکن مهر انزلی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار شهرستان انزلی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار مصرف با اعتبار تخصیص یافته بالغ بر 165 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین پست سیار 63.20 کیلوولت سلیمانداراب رشت به همراه اتصالات 63 کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت، در منطقه سلیمانداراب وحد فاصل پست‌های سیادتی و طالقانی با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال استقرار یافته است.

لازم به ذکر است پست سیار 63.20 کیلوولت گلسار رشت به همراه اتصالات 63 کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال استقرار یافت

همچنین پروژه خط 63 کیلوولت دو مداره تغدیه پست توحید گلسار با هدف تأمین برق مشترکین و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت برقدار و در مدار قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز