بازوند:

در حوزه بانوان نیازمند توجه ویژه هستیم/مدیریت ورزش استان نباید نگران فضای طایفه ای و هجمه های قومی باشد

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰:۰۷
کد خبر: ۶۰۴۵۱۵
در حوزه بانوان نیازمند توجه ویژه هستیم/مدیریت ورزش استان نباید نگران فضای طایفه ای و هجمه های قومی باشد
استاندار لرستان گفت: مدیریت ورزشی لرستان باید ظرفیت های ارزشمند استان را شناسایی و ساماندهی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛هوشنگ بازوند در جریان دیدار فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزرات ورزش وجوانان در محل استانداری لرستان ضمن بیان این مطلب ،اظهارداشت: مسئولان اطمینان داشته باشند که در این مسیر ما نیز آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه همیشه می گوییم لرستان ثروتمند است ،افزود: این ثروت تنها به معادن و صنایع استان منتهی نمی شود بلکه وجود همین ظرفیت های ورزشی در استان به نوعی بزرگترین اندوخته و ثروت به حساب می آید و باید از آن به درستی استفاده کرد.

بازوند خاطر نشان کرد:  هر ورزشکار در طول زندگی حرفه ای خود یک بهار دارد و هنر ما استفاده درست از این بهار است لذا باید به گونه ای عمل کنیم که در دوران نوجوانی این استعدادها شناسایی و پرورش داده شوند.

وی بابیان اینکه در حوزه بانوان نیازمند توجه ویژه هستیم، افزود: مدیریت ورزش استان نباید نگران فضای طایفه ای و هجمه های قومی باشد بلکه این کار باید به صورت جدی پیگیری شود.

استاندارلرستان اظهارکرد: بانوان ورزشکار تلاش می کنند مشکلات خود را از طریق فضای مجازی به گوش ما در مجموعه استانداری برسانند

وی  سفر معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان به این استان را مایه دلگرمی مسئولان و دست اندرکاران ورزش بانوان استان دانست و گفت:امیدوارم  با وحدت و عملکرد مثبت مسئولان شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش بانوان در استان باشیم.

 

 

 

نظر شما