افتتاح ۶ پروژه ورزشی بمناسبت هفته دولت درسطح سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷:۵۱
کد خبر: ۶۰۴۸۷۰
افتتاح ۶ پروژه ورزشی بمناسبت هفته دولت درسطح سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : 6 پروژه ورزشی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 57791میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین ثوری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر  اظهار داشت : در این هفته 6 پروژه سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر57791 میلیون ریال با زیر بنای 8220 متر مربع افتتاح خواهد شد.

وی درخصوص پروژه ها و برنامه های محوری هفته دولت در استان اظهار کرد: این پروژه ها در شهرستان های زاهدان(زمین چمن مینی فوتبال روستای گلوگاه بخش کورین)،زابل( 2 پروژه استخر سرپوشیده و سالن چند منظوره ورزشی روستای کرباسک)،زهک(سالن چند منظوره ورزشی)،ایرانشهر(سالن چند منظوره ورزشی روستای محمدان)،قصرقند (زمین چمن مصنوعی روستای حمیری) به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد:به مناسبت هفته دولت (کاروان ورزشی نشاط و شادی ) در 4 پایگاه در سطح شهر زاهدان هر روز برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و ورزشی برای علاقه مندان و شرکت کنندگان برگزار می شود که در هر یک از این پایگاهها.جشنواره پرواز بادبادکها، طراحی صورت کودکان،همایش ورزشهای رزمی و مسابقاتی از قبیل طناب کشی، دارت ، همایش تیراندازی ،رقص شمشیر، معاینات پزشکی رایگان ،ویزیت،تست قند،تست فشار خون، روانشناسی بصورت رایگان به شرکت کنندگان ارایه می شود.
وی خاطر نشان کرد:در این هفته نیز چندین برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 

نظر شما