فرماندار دورود:

افتتاح ۱۲۲پروژه درشهرستان دورود طی هفته دولت

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۰۴۹۲۰
افتتاح ۱۲۲پروژه درشهرستان دورود طی هفته دولت
"ماشالله نعمتی" از افتتاح 122پروژه طی هفته دولت در شهرستان دورود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نعمتی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه دوروداظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 122پروژه عمرانی واقتصادی به بهرورداری می رسد.

وی با اشاره به تفکیک هر کدام از این طرحها ،افزود: این طرح ها شامل  59طرح عمرانی 7طرح اقتصادی 56طرح خودکفایی کمییته امداد هستند.

نعمتی با بیان اینکه  این طرح ها در هفته دولت افتتاح می شوندخاطر نشان کرد:با این پروژه ها  390نفر  مشغول به کار می شوند و136نفر نیزدر بخش عمرانی مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه  مبلغ بالغ بر 750میلیارد ریال هزینه صرف تکمیل این طرح ها شده است ،عنوان کرد:  در هفته دولت شاهد افتتاح  فاز 2 صنایع غذای گهر با صرف  هزینه ایی بالغ برسه میلیارد ریال هزینه و همچین کارخانه آبمیوه با صرف مبلغی  بالغ بر 30 ملیارد ریال  وافتتاح یک شالیکوبیوهمچنین زیر گذر روستای ترشاب  خواهعیم بود.

فرماندار دورود تصریح کرد:  تا به حال نزدیک به 15کیلومتر راه روستایی در این شهرستان  آسفالت شده است  که پنجاه کلیومتر راه روستای دورود بود که نزدیک  15 کلیومتر آن آسفالت ومابقبی آن نیزدر حال اجرااست.

نعمتی با بیان اینکه آسفالت راه های  روستایی  با حمایت وتلاش نمایند مردم دورودوازنا در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس مجید کیانپور صورت گرفته است ،ابراز داشت : 8 کیلومتر از کمربندی دورود  تکیمل شده است که  در این خصوص  وزیر راه ومعاونین از پروژه کمربندی بازید و در روند چگونه پیشرفت کار کمربندی قرار گرفته بودند.

وی به چند پروژه بهداشتی درمانی وچندین پروژه   پروژه ابرسانی هم اشاره کرد تاکید کرد: مسئولین و کارگزاران باید میانه روی را در دستور کار خود  قرارداده  و  ببخش ،گذشت احسان ورسیدگی به دردمندان ومسستضعفان را در الویت کاری خود قرار دهند.

خبر: سجاد فلاحی -برنا دورود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز