فرماندارسلسله :

افتتاح ۶۶ پروژه درشهرستان سلسله /سرمایه گذاری بیش از ۴۴ میلیاردتومان

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۷:۰۰
کد خبر: ۶۰۴۹۴۹
افتتاح ۶۶ پروژه  درشهرستان  سلسله /سرمایه گذاری بیش از  ۴۴ میلیاردتومان
قدرت اله فلاح نژاد از افتتاح ۶۶ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اشتغال زایی ۲۰۰ نفردر شهرستان سلسله خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فلاح نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته الشترضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت اظهارداشت: دولت در همه بخش ها عملکرد مناسبی داشته است و بیان این دستاوردها در مرحله اول سبب آگاهی مردم از تلاش های دولت در زمینه خدمتگزاری به مردم می شود و در مرحله دوم سبب خنثی کردن سیاه نمایی هایی که از طرف دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی  با اشاره به دستاوردهای دولت در شهرستان سلسله ،افزود: در شهرستان سلسله توفیقات خوبی را شاهد هستیم که مهمترین این توفیقات بحث امنیت در شهرستان است زیرا در این شهرستان ما جرایم خشن و سازمان یافته ای نداریم و بر اساس شاخص های امنیتی در سطح استان و در سطح کشور به عنوان شهرستانی امن به شمار می رویم که این امر به خاطر تلاش های مسئولین مربوطه و همچنین مشارکت مردم به دست آمده است و می تواند زمینه حضور سرمایه گذاران را در شهرستان فراهم آورد.

فلاح نژادخاطر نشان کرد: در هفته دولت در شهرستان سلسله شاهد افتتاح ۶۶ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهیم بود.

وی مهمترین این پروژه ها را افتتاح طرح ۸۰۰ هکتاری آبیار ی بارانی فیض آباد و آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر برشمرد ویادآورشد: در سایر حوزه از جمله بهداشت، ورزش و ... نیز شاهد افتتاح پروژه های خوبی در این هفته خواهیم بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز