استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد :

چهارمحال و بختیاری و اَبروتزو ایتالیا خواهر خوانده می‌شوند

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۸:۳۴
کد خبر: ۶۰۵۵۲۰
چهارمحال و بختیاری و اَبروتزو ایتالیا خواهر خوانده می‌شوند
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی خواهرخواندگی چهارمحال و بختیاری و استان آبروتزو ایتالیا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با سرمایه‌گذاران ایتالیایی تأکید کرد: در جریان سفر تعدادی از سرمایه‌‎گذاران ایتالیایی مقرر شد تا چهارمحال و بختیاری و آبروتزو به عنوان خواهر خوانده تلقی شوند.

وی افزود: دو سرمایه‌گذار ایتالیایی که پیشتر در سمت‌های دولتی ایتالیا حضور داشته‌اند، پیگیر بررسی خواهر خوانندگی دو استان و حضور سرمایه گذاران ایتالیایی در چهارمحال و بختیاری شدند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: براساس خواهرخواندگی چهارمحال و بختیاری با آبروتزو ایتالیا، تولید کنندگان دو استان می‌توانند محصولات خود را در قالب نمایشگاه‌های مشترک ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: گسترش روابط دیپلماتیک بین ایتالیا و ایران زمینه سرمایه‌گذاری خارجی از سوی ایتالیایی‌ها در این استان را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: تولید آب معدنی، صنایع گردشگری و بسته‌بندی صنایع غذایی در چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین خواسته‌های سرمایه‌گذاران ایتالیایی برای سرمایه‌گذاری در این استان است.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف هستند تا نسبت به همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان همکاری داشته باشند.

 

نظر شما