استاندار همدان:

۸۱ درصد اراضی آبی استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز است

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۶:۳۲
کد خبر: ۶۰۵۵۷۸
۸۱ درصد اراضی آبی استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز است
استاندار همدان گفت: ۸۱ درصد اراضی آبی استان همدان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار همدان پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین روز هفته دولت به منظور افتتاح طرح ها و دیدار با مردم شهرستان ملایر وارد جوکار شد و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

محمد ناصر نیکبخت پس از بازدید از پروژه چهارخطه جوکار- تویسرکان و صدور دستور تسریع در این پروژه با حضور در روستای «دهنو»   کلنگ آغاز عملیات اجرایی گلخانه ۲۰ هکتاری  را به زمین زد.

این گلخانه با ۴۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری، ۲۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

استاندار همدان در مراسم کلنگ زنی گلخانه ۲۰ هکتاری «دهنو» بابیان اینکه زمانی در استان و کشور ساخت گلخانه های ۵۰۰ متری یا هزار متری مرسوم بود اما امروز گلخانه های ۲۰ هکتاری ساخته می شود، گفت: باید بیشترین استفاده را از آب موجود در کنار حفاظت از خاک داشته باشیم که گلخانه در این زمینه بسیار موثر است.

نیکبخت با بیان اینکه ۸۱ درصد اراضی آبی استان همدان تحت فشار  دارند، گفت: دولت قصد دارد به گونه ای عمل کند که بیکاری در کشور وجود نداشته باشد که این امر با همراهی مردم شدنی است.

وی از مردم ملایر برای حضور و مشارکت در انتخابات تشکر کرد و گفت: مراسم تنفیذ در حضور مقام معظم رهبری بسیار پر مهر و عنایت بود تا دولت بتواند به تعهدات خود عمل کند.

استاندار همدان از نمایندگان مردم ملایر در مجلس و پیگیری آنها قدردانی کرد و گفت: با وحدت دولت، مجلس و قوه قضاییه، مسائل مردم حل خواهد شد.

نیکبخت با بیان اینکه یارانه کشمش خواسته اولم در دیدار با رئیس جمهور بود و با پیگیری نمایندگان تخصیص خوبی داشت، گفت: امیدوارم با همکاری مجلس، دولت، قوه قضاییه و ارکان نظام و نهادهای موثر مشکل بیکاری حل شود.

وی گفت: بنده عاشق تولید و کارهای اینگونه هستم و تا تولید نباشد، مشکل بیکاری و رونق اشتغال حل نخواهد شد.

نظر شما