سعید آگشته در گفت و گوی اختصاصی با برنا:

ظرف چهار سال "آبیک" را به شهری پیشرو بدل می کنیم

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۵۸۵
ظرف چهار سال آبیک را به شهری پیشرو بدل می کنیم
"سعیدآگشته" شهردار منتخب آبیک گفت: پس از صدور حکم با همراهی شورا و شهروندان آبیک را به شهری پیشرو و آباد در مدیریت شهری بدل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس سعید آگشته شهردار منتخب آبیک که از سوی شورای شهر پنجم برای صدور حکم به استانداری معرفی شده است، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت: ضمن تشکر از اعتماد و عنایتی که اعضای جدید شورای شهر آبیک به بنده داشته اند، تمام هدف و تلاشمان این خواهد بود که ظرف 4سال آبیک را به شهری پیشرو و آباد در حوزه خدمات شهری و شهروندی بدل کنیم.

شهردار منتخب آبیک افزود: از تمام توان اجرایی و تجربه ام برای تحول و رشد شهر "مردمان سخت کوش آبیک" استفاده خواهم کرد و در این راستا امیدوارم از حمایت شورای شهر و شهروندان آبیکی بهرمند شوم تا این شهر قدیمی و مهم را به ویترین خدمات موفق مدیریت شهری بدل کنم.

آگشته ادامه داد: در شهرهایی که مسوولیت داشتم با تعامل و همکاری و استفاده از توان و پتانسیل های موجود سعی در ایجاد تحولات مثبت داشته ام و مطمین باشید با انگیزه فراوان، با قانون مداری و تلاش مضاعف، آبیک را به نگین شهرهای استان تبدیل خواهیم کرد.

سعید آگشته در سابقه کاری اش؛ شهرداری الوند، شهرداری لاهیجان و معاون شهرداری قزوین را به عهده داشته است و یکی از شهرداران موفق استان به حساب می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز